Ik heb met mijn windows installatie meerdere problemen gehad(de meeste zijn mijn eigen schuld). Ik heb mijn pc anderhalf jaar geleden gebouwd. Sinds die tijd heb ik veel malware problemen gehad, ook heb ik mijn drivers nooit helemaal werkend gekregen en als laatste heeft windows zelf een aantal bugs. De ergste van deze bugs is dat mijn windows zichzelf heeft "gedeactiveerd" en steeds zegt dat ik mijn windows moet activeren. Als ik mijn product dan wil gaan activeren crasht het PC-Instellingen programma en herstart het PC-Instellingen programma zich.
Kortom ik denk dat het tijd is voor een herinstallatie. Gelukkig heb ik de komende tijd bakken met tijd in verband met de zomervakantie. Ik vraag mij af wat allemaal belangrijk is voor een herinstallatie, hoe ik mijn drivers correct installeer, maar ook wat ik moet doen om mijn computer daarna schoon te houden. Ik hoop dat een aantal mensen bereid zijn mij te helpen. En alvast bedankt allemaal :)!
Kortom ik denk dat het tijd is voor een herinstallatie. Gelukkig heb ik de komende tijd bakken met tijd in verband met de zomervakantie. Ik vraag mij af wat allemaal belangrijk is voor een herinstallatie, hoe ik mijn drivers correct installeer, maar ook wat ik moet doen om mijn computer daarna schoon te houden. Ik hoop dat een aantal mensen bereid zijn mij te helpen. En alvast bedankt allemaal :)!