Geen direct aankoopadvies maar denk dat deze vragen wel in dit forum horen.
M'n tower wordt einde van het jaar vervangen door een ITX case. De videokaart (Evga GTX 660 2GB) echter is nu aan vervanging toe en zou ik in de loop van volgende weken willen upgraden.
Voor de meeste componenten kan ik m'n weg wel vinden en ook het nvidia aanbod is me welbekend. Deze keer zou ik graag naar team red gaan, van zodra de R9 3xx serie beschikbaar komt. Welke kaart het juist moet worden zal ik dan wel zien (ik vermoed 380x of hoger) maar ik wou eens polsen welke fabrikanten goed in de smaak vallen hier.
Sapphire, XFX & MSI lijken de meest populaire.
Maar zijn er onder deze (en andere fabrikanten) duidelijke verschillen?
Vooral dan met het oog op koeling & geluidsproductie (ITX case in de leefruimte).
M'n tower wordt einde van het jaar vervangen door een ITX case. De videokaart (Evga GTX 660 2GB) echter is nu aan vervanging toe en zou ik in de loop van volgende weken willen upgraden.
Voor de meeste componenten kan ik m'n weg wel vinden en ook het nvidia aanbod is me welbekend. Deze keer zou ik graag naar team red gaan, van zodra de R9 3xx serie beschikbaar komt. Welke kaart het juist moet worden zal ik dan wel zien (ik vermoed 380x of hoger) maar ik wou eens polsen welke fabrikanten goed in de smaak vallen hier.
Sapphire, XFX & MSI lijken de meest populaire.
Maar zijn er onder deze (en andere fabrikanten) duidelijke verschillen?
Vooral dan met het oog op koeling & geluidsproductie (ITX case in de leefruimte).
- Koeling & geluidsproductie: heel belangrijk, wie heeft de beste en stilste koelers?
- Waterkoeling: Kan een optie zijn, wie doet het goed?
- Overcloking interesseerd me niet (meer). Crossfire ook niet.
- (bouw)Kwaliteit: Ik heb geen zin in doorhangende kaarten en gepruts met extra beugels.
- Support: ik ben evga gewoon, zeer tevreden van. Waar gaat het nog zo vlot of helemaal niet.
Sorki#2242