Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Forumleden,

Laatste tijd bezig geweest om de juiste surround versterker te kopen en ik twijfel heel erg over de volgende 2 versterkers namelijk:

1) DENON AVR-X2100 pricewatch: Denon AVR-X2100W
en
2) MARANTZ NR1605 pricewatch: Marantz NR1605 Zwart

Welke heeft jullie voorkeur en hebben jullie ervaringen met de bovenstaande versterkers?
Alvast hartelijk dank voor jullie reacties!! _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien handig om te vermelden welke speakers je gaat aansluiten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om te beginnen met de B&W boekenplankspeakers 685 S2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dit is een wel heel erg mager topic. Eigen inzet wordt toch wel gewaardeerd en verwacht op het forum.

Denon en Marantz komen beiden uit de D+M Group dus de receivers zullen onderhuids grotendeels gelijk zijn.

Wat de verschillen zijn tussen de receivers zou je sowieso prima zelf kunnen uitzoeken door op de sites van de merken te kijken en op Google te zoeken.

Waarom twijfel je tussen deze modellen? Dat lijkt me de belangrijkste vraag.

Ten slotte nog een schopje naar CEA aangezien dit aankoopadvies betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste D vd V,

Dank voor je reactie, excuses voor de korte post.
Ik was eigelijk meer benieuwd naar de ervaringen van mede Forumleden over deze twee Receivers.
Op Amazon lees ik dat er in Duitsland en Engeland toch wel wat gebruiker zijn met deze twee versterkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ben je wel eens naar een winkel geweest om te kijken/luisteren in combinatie met jouw speakers? Ik heb zelf de NR1605 gekozen, maar dat is met name vanwege het formaat. In combinatie met 2x een Dali Zensor 7, 2x Zensor 1 als rear, Zensor Vokal en Dali E-12F subwoofer heb ik nooit het gevoel te kort te komen.

Ik vind de Marantz remote app beroerd werken, hij doet vaak wel wat wat hij moet doen maar echt snel en gebruiksvriendelijk vind ik hem niet. Het geluid daarentegen vind ik meer dan prima en ook op hogere volumes heb ik niet het gevoel dat de NR1605 tekort schiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
J0YR1D3R schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:57:
Ben je wel eens naar een winkel geweest om te kijken/luisteren in combinatie met jouw speakers? Ik heb zelf de NR1605 gekozen, maar dat is met name vanwege het formaat. In combinatie met 2x een Dali Zensor 7, 2x Zensor 1 als rear, Zensor Vokal en Dali E-12F subwoofer heb ik nooit het gevoel te kort te komen.

Ik vind de Marantz remote app beroerd werken, hij doet vaak wel wat wat hij moet doen maar echt snel en gebruiksvriendelijk vind ik hem niet. Het geluid daarentegen vind ik meer dan prima en ook op hogere volumes heb ik niet het gevoel dat de NR1605 tekort schiet.
Dank voor je reactie! De Dali Zensor 7 vind ik persoonlijk ook heel mooi uitzien en klinken.
Ik heb bij 010 HIFI die 685S van B&W geluisterd met een MARANTZ PM5005.
Pagina: 1