Icloud laten verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 3.659 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 678227

Topicstarter
Hallo,

Een jaar geleden heb ik een iphone 4 gevonden en dit netjes aangegeven bij de Gemeente (hetzelfde als aangifte doen bij politie, alleen politie wilt dat dit bij de Gemeente gebeurd)
Op deze telefoon zit een icloud, dus voor mij niet te achterhalen.
Netjes een jaar bewaard en nu een jaar later is de telefoon mijn eigendom.
Helaas kan ik er niets mee omdat ik geen orgineel aankoopfactuur heb.
Heb meedere mailen gestuurd naar de Iphone en ook het formulier erbij gevoegd dat de Iphone mijn eigendom nu is.
Helaas wil Iphone de icloud niet voor mijn unloucken omdat ik gewoon geen orginele factuur heb.
Wie kan mij helpen om toch te telefoon te unloucken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hdtracer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:37
Onmogelijk. Je hebt er niets meer aan. Laat hem lekker recyclen.
(En nee de iCloud unlock services via internet kosten je een hoop geld en werken niet)

[ Voor 9% gewijzigd door hdtracer op 10-06-2015 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat is balen, dus gewoon telefoon weggooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:21
Het enige andere is, dat je hem op een stapeltje papier legt zodat die niet wegwaaien.
Verder is er geen nut bij. Hooguit uit elkaar halen en voor onderdelen verkopen. Display etc. Of zo verkopen als zijnde voor onderdelen voor 50 a 100 euro oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Oke kan ik dat proberen
Bedankt voor de reactie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Een willekeurige factuur van een webshop uit je email vissen en de pdf aanpassen kan niet?

Als de telefoon werkelijk je eigendom is, lijkt me dat wel een manier om het op te lossen?

[ Voor 3% gewijzigd door Hooglander1 op 10-06-2015 14:03 ]

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

461943

Hooglander1 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:01:
Een factuur van een webshop uit je email vissen en de pdf aanpassen kan niet?

Als de telefoon werkelijk je eigendom is, lijkt me dat wel een manier om het op te lossen?
Een jaar geleden heb ik een iphone 4 gevonden
Gaat niet gebeuren dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nope kan niet, juridische afdeling van Apple zegt gewoon nee. Heb namelijk bewijs dat de telfoon mijn bezit nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:21
Apple kan nogal eigenwijs zijn. Enige wat je zou kunnen doen, maar doet niemand omdat het te veel geld kost voor zoiets kleins, is er door een rechter een uitspraak over laten doen welke ze dan verplicht om die telefoon voor jou vrij te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Vind het gewoon flauw van ze, kan aangifte overleggen en ook dat de telefoon van mijn is en dan toch moeilijk doen. Maar heb hem op marktplaats gezet dus wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20

MsG

Forumzwerver

Kan Apple dan niet in plaats van de icloud voor jou ongedaan maken een e-mailadres overhandigen of iets van een manier om je weer in contact te kunnen brengen met de originele eigenaar?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Geen idee, denk het niet. Hebben ze in ieder geval niet aangeboden. Ook niet toen ik net de telefoon gevonden had. Heb toen contact met ze opgenomen en ze zeiden dat ze er niets mee konden, ze konden wel melden dat zoek mijn Iphone niet aan stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:32
MsG schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:32:
Kan Apple dan niet in plaats van de icloud voor jou ongedaan maken een e-mailadres overhandigen of iets van een manier om je weer in contact te kunnen brengen met de originele eigenaar?
Maar dan nog, wat zou jij doen als het jouw telefoon was en je krijgt een mailtje van iemand, of je de telefoon ff uit je iCloud wilt gooien zodat hij/zij hem kan gebruiken.

Dan zou ik denken stik er maar in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 24-05 11:09
Anoniem: 678227 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:34:
Geen idee, denk het niet. Hebben ze in ieder geval niet aangeboden. Ook niet toen ik net de telefoon gevonden had. Heb toen contact met ze opgenomen en ze zeiden dat ze er niets mee konden, ze konden wel melden dat zoek mijn Iphone niet aan stond.
Als 'zoek mijn iphone' niet aanstaat heb je ook geen iCloud lock.
Gewoon aan itunes hangen en herstellen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bear312
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11-2024
Heb je dit al geprobeerd? soms wil ht nog wel is werken.

http://www.iclarified.com...t-an-iphone-into-dfu-mode

en anders dit mischien.

http://www.gogadgetx.com/...vice-ipad-iphone-or-ipod/

[ Voor 31% gewijzigd door Bear312 op 10-06-2015 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik denk dat dat al geprobeerd is, toen ik de telfoon vond waren alle instellingen eruit. Dus bij opnieuw opstarten vraagt hij om Apple ID wat ik dus helaas niet heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:20

MsG

Forumzwerver

ThinkPadd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:44:
[...]

Maar dan nog, wat zou jij doen als het jouw telefoon was en je krijgt een mailtje van iemand, of je de telefoon ff uit je iCloud wilt gooien zodat hij/zij hem kan gebruiken.

Dan zou ik denken stik er maar in 8)7
Ik doelde meer op van "hey hier is je telefoon". Wie weet zegt ie dan, oh ik heb al een ander, hier is de unlockcode. Of: hey man, thanks voor de telefoon.

Gek dat Apple daar ook niet iets voor bied, om de originele eigenaar makkelijk weer te kunnen contacteren via Apple.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Domino schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:45:
[...]

Als 'zoek mijn iphone' niet aanstaat heb je ook geen iCloud lock.
Gewoon aan itunes hangen en herstellen dus.
Ik weet ook niet hoe of wat, Apple zegt dat. Als ik hem aan de Itunes hang vraagt hij om een Apple ID dus kan ik er nog niets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Net nog mail gestuurd naar de Apple maar krijg geen emailadres ivm privacy wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:29
Dit gaan ze natuurlijk niet doen, de telefoon mag dan jouw eigendom zijn, maar zo ziet Apple dat niet. Voor Apple is degene met het ingelogde Apple ID de eigenaar en zonder bon ga je daar niks aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
NotSoSteady schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:55:
Dit gaan ze natuurlijk niet doen, de telefoon mag dan jouw eigendom zijn, maar zo ziet Apple dat niet. Voor Apple is degene met het ingelogde Apple ID de eigenaar en zonder bon ga je daar niks aan veranderen.
Duidelijk, maar ook heel zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:29
Anoniem: 678227 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:56:
[...]

Duidelijk, maar ook heel zonde.
Ach valt wel mee, iPhone 4 is nog weinig waard en zet hem gewoon zo op Marktplaats, krijg je vast nog wel wat voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da1roy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-04-2023
*snip* we gaan hier niet mensen helpen met het omzeilen van een beveiliging. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken

[ Voor 102% gewijzigd door Daedalus op 23-07-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:07
Klinkt niet echt als zuivere koffie of wel? Lijkt me niet dat je mensen moet willen aanzetten tot dit soort praktijken.

[ Voor 52% gewijzigd door Daedalus op 23-07-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit topic gaat op slot voordat mensen met nog meer 'slimme' ideeën komen om de iCloud beveiliging te verwijderen of te omzeilen. De enige officiële manier is via Apple. Iedere andere manier is het omzeilen van een beveiling, waarmee we hier op GoT niet gaan helpen. Zie ook Het algemeen beleid #verbodenhacken

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.