Toon posts:

alt-tab werkt niet meer in quake enz

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
voeger met mijn voodoo komn ik alt-tab doen en dan ging je ff naar windoos met mijn geforce 2 gts ( asus ) lukt het niet ? wat kan ik hier aan doen hoort het te kunnen ps alt anter werkt ook al niet

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Euh, dat is toch gewoon een functie van windows? Dat heeft toch geen ruk met je videokaart te maken? :?

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
was zeker een add-on voodoo kaartje, en doorgelust naar je videokaart, die videokaart is voor het 2d in windows enzo, en die voodoo draaid volgens mij gewoon met spellen 'over windows' heen

een geforce is geen addon en voor 2d & 3d dus kan je niet te gelijk switchen

Verwijderd

Hmmmm..... bij mij is het juist andersom!

• Snijkoek
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-08 22:36

Snijkoek

Metal up your ass

Misschien is ie moe?

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-08 18:17
Probeer maar eens een andere game. In Quake kan ik ook niet Alt-Tabben met een GeForce. De meeste andere (D3D) games wel. Misschien ligt het dus ook wel aan OpenGL.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:43
Alt Tab werkt hier ook niet, maar Alt Enter wel, zo kan je toch nog verder IRC-en :)

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Topicstarter
waar haal ik andere gl en dat alt-tab werkt nergens geen een spel ik mis het en het was geen VOodoo add on kaartje ik had een echte voodoo 3 op 177 MHZ geclockt :)

Verwijderd

Doet alt-f4 het dan nog wel?? >:)

Verwijderd

Alt-tab werkt in games bij mij nooit. Zodra ik dat bij cs probeer dan crashed mijn systeem

• Joop
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 04-08 18:17
Op maandag 18 juni 2001 23:19 schreef -SK- het volgende:
waar haal ik andere gl en dat alt-tab werkt nergens geen een spel ik mis het en het was geen VOodoo add on kaartje ik had een echte voodoo 3 op 177 MHZ geclockt :)
Een andere GL kun je halen bij de meeste winkels waar ze games verkopen. Dixons of Dynabyte ofzo. Niet eens duur 59,95 ofzo. ;)
Pagina: 1