voeger met mijn voodoo komn ik alt-tab doen en dan ging je ff naar windoos met mijn geforce 2 gts ( asus ) lukt het niet ? wat kan ik hier aan doen hoort het te kunnen ps alt anter werkt ook al niet
Euh, dat is toch gewoon een functie van windows? Dat heeft toch geen ruk met je videokaart te maken?
was zeker een add-on voodoo kaartje, en doorgelust naar je videokaart, die videokaart is voor het 2d in windows enzo, en die voodoo draaid volgens mij gewoon met spellen 'over windows' heen
een geforce is geen addon en voor 2d & 3d dus kan je niet te gelijk switchen
een geforce is geen addon en voor 2d & 3d dus kan je niet te gelijk switchen
Misschien is ie moe?
Probeer maar eens een andere game. In Quake kan ik ook niet Alt-Tabben met een GeForce. De meeste andere (D3D) games wel. Misschien ligt het dus ook wel aan OpenGL.
waar haal ik andere gl en dat alt-tab werkt nergens geen een spel ik mis het en het was geen VOodoo add on kaartje ik had een echte voodoo 3 op 177 MHZ geclockt
Verwijderd
Alt-tab werkt in games bij mij nooit. Zodra ik dat bij cs probeer dan crashed mijn systeem
Een andere GL kun je halen bij de meeste winkels waar ze games verkopen. Dixons of Dynabyte ofzo. Niet eens duur 59,95 ofzo.Op maandag 18 juni 2001 23:19 schreef -SK- het volgende:
waar haal ik andere gl en dat alt-tab werkt nergens geen een spel ik mis het en het was geen VOodoo add on kaartje ik had een echte voodoo 3 op 177 MHZ geclockt
Pagina: 1