Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office365 Business koppelen met prive email van xs4all

Pagina: 1
Acties:

• xenor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-12-2024
PS: Hoe verander ik die *** titel van dit onderwerp?!?!

Hallo,

Ik heb een probleem met Office365 en met de technical support van Microsoft kom ik er niet uit.
Het zit zo: Ik heb een prive-emailadres wat ik graag wil gebruiken met Office365 eindigend op @xs4all.nl

Nu heb ik Office 365 Business aangeschaft (€ 8,80 per maand).

Echter krijg je dan een tijdelijk emailadres toegewezen zoiets als: bla@blabla.onmicrosoft.com

Ik wil graag Mail en agenda gebruiken zodat ik overal op elk apparaat dezelfde mail en agenda heb.

Nu wil ik graag mijn emailadres dus wijzigen in mijnnaam@xs4all.nl maar wel de services van Office 365 gebruiken.

Hier had ik gevonden hoe dat kan:

http://www.active24.nl/su...pelen-aan-office-365.html

Echter, ik heb geen Outlook Web interface!! Bij mijn apps zie ik wel Word Excel etc. staan maar geen Outlook web. Ik kan dat dus niet instellen.

Dit was de reden waarvoor ik juist Office365 Business gekocht heb!

Toevoegen van een eigen domein kan ik dus niet, want ik ben geen eigenaar van @xs4all.nl natuurlijk.

Dit moet toch niet zo moeilijk zijn? Ik wil gewoon een prive-mailadres gebruiken met de services van Office365 (Cloud mail en agenda).

alvast dank voor de hulp want ik kom er niet meer uit! :'(

-

• Hero of Time
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb de titel voor je aangepast, hopelijk dekt 't zo de strekking beter.

Maar heb je met Xs4all ook al contact gehad? Het lijkt mij dat zij er toch ook wel iets over te zeggen hebben, of wil je alles wat bij je O365 binnen komt naar je xs4all adres gaat?

Commandline FTW | Tweakt met mate

• xenor
  • Laatst online: 26-12-2024
Nou ik wil graag mijn @xs4all.nl adres gebruiken in Office365.
Moet ik daarvoor contact opnemen met xs4all?

-

• jantjegroen00
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-03 10:13
Office 365 Business is alleen de Office versie.
Je hebt 3 verschillende abonnementen.
https://products.office.c...ce-365-for-business-plans

Office 365 Essentials (Exchange online, S4B online, Sharepoint online)
Office 365 Business (Office 2013)
Office 365 Business Essentials (Exchange online, S4B online, Sharepoint online) + (Office 2013)

Ten eerste heb je dus al de verkeerde versie aangeschaft.
Ten tweede kun je alleen domeinnamen koppelen waar je zelf eigenaar van bent.
Het is dus onmogelijk om jouw Xs4all adres te koppelen in Office 365.

[ Voor 7% gewijzigd door jantjegroen00 op 10-06-2015 15:57 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan wel via OWA externe pop/imap adressen koppelen hoor jantjegroen00, maar dan moet je inderdaad wel het abonnement hebben wat ook Exchange online bevat.

Ga in OWA naar Opties > Accounts > Verbonden accounts. Zo gebruik ik ook mijn oude Hotmail account en een Ziggo adresje vanuit OWA.

Niet helemaal dezelfde universele weg als je eigen domein koppelen, maar wel leuk dat ze het aanbieden.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Logico
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:26
Heb je Office 365 alleen aangeschaft om overal toegang te hebben tot je mail en agenda? Je hebt bijvoorbeeld niet meerdere mailboxen of gedeelde agenda's? Dan kan je ook gewoon de gratis xs4all webmail en bijvoorbeeld Google calendar gebruiken.
Pagina: 1