Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

adviesgevraagt welke VPN provider te kiezen + extra beveilig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil graag advies omtrent het volgende:

Vanaf thuis een beveiligde verbinding te nemen vanwege de bekende risico's die je op internet loopt en afgeluisterd/gehacked te worden omdat zoals de meeste mijn pc's 24/7 verbonden zijn.

Dit lijkt mij de beste oplossing v.w.b beveiliging dus na onderzoek tenzij er kenners zijn die betere opties kunen geven.

Maar daarnaast wilde ik toch weten welke providers de beste/veiligste services kunne bieden met de meeste servers en natuurlijk een bepaalde mate bvan anonimiteit kunne bieden.

Een bekend probleem is natuurlijk; ook heb je beveiliging dan zijn er nog de kwetsbare browsers die je gebruikt waardoor je nog steeds risicos loopt.

Wie kan mij hierover het e.e.a uitleggen.? :? :?

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-09 13:23
De grootste vraag is, hoeveel heb je te verbergen, hoe erg is het dat bepaalde informatie uitlekt?

Kijk! Bedoel me niet verkeerd maar als iemand ergens achter wil komen is de kans groot dat het ook gebeurt. Het beste kan je contact opnemen met een hosting provider contact opnemen die NEN gecertificeerd is.

Dan ben je al een heel eind verder.

• juptache
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
Check of de provider logs bijhoudt, en zoja, hoelang. Check ook waar de servers staan en of je keuze hebt uit servers in verschillende landen.

Kijk ook hier even: VPN Services Review 2015 van Torrentfreak

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:52
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 12:33:
Vanaf thuis een beveiligde verbinding te nemen vanwege de bekende risico's die je op internet loopt en afgeluisterd/gehacked te worden omdat zoals de meeste mijn pc's 24/7 verbonden zijn.
Welke bekende risico's?
Welke afluistering of hacking? Waarom denk je dat dit met een beveiligde verbinding oplost is?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Kijk ook eens in het vpn-topic hier op GoT.

Hoi!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Bedankt voor de reacties om een aantal vragen te beantwoorden: het gaat niet om het iets verbergen maar het feit dat je geen enkele privacy meer hebt in deze wereld en dat ik daar iets aan wil doen door zoveel mogelijk te zorgen dat ik ene redelijk beveilgde verbinding heb dus om het moeilijker te maken dat men mij afluistert.

Ik heb begrepen dat het lastiger is om een versleutelde lijn moeilijker af te tappen/hacken is.

De bekende risico's zijn: ransomware/achterhalen van ww internetbankieren keyloggers etc.

Nu zal je met ene encrypted lijn niet alle gevaren kunnen uitsluiten omdat er verschillende risico's zijn/gevaren die op de loer liggen en dat maakt het juist zo complex.

Dus laat ik het dan zo vragen wat is de optimale beveiliging die ik als eindgebruiker kan installeren.?

Om de kans zo klein mogelijk te maken dat :

-derden mijn lijn kunnen afluisteren/tappen (stukje privacy dus:)
-risico's zoals ransomware/spyware
-keyloggers

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 11:46:
-risico's zoals ransomware/spyware
-keyloggers
Dit voorkom je niet middels een vpn. Een keylogger is een stukje software dat de aanslagen opslaat en eventueel verstuurd. Die zal hij ook versturen over een encrypted lijn. Ook ransomware en spyware gaan gewoon door een vpnlijn heen hoor.

Hoi!

Pagina: 1