Beste medetweakers,
Een x aantal weken geleden is mijn vriends trouwe laptopje overleden. Nu wil hij een nieuwe gamepc hebben. Ik hen een paar weken geleden een topic geopend maar toen met een budget van 330€ , hij heeft besloten om dit budget te verhogen naar 460€. Dit is natuurlijk nog steeds low budget maar jullie hebben hier al iets meer ruimte. Hij is steeds erg geneigd naar sites als gamepc.nl etc, hebben jullie nog dingen tegen die site's? Ik weet dat ze slecht zijn maar waarom niet zo goed
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil vooral ermee gaan gamen. Dan heb ik het over games als League of Legends, Minecraft en Civ V.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 460€ incl verzenden. Ook moet het allemaal bij een site vandaan komen zodat hij daar de pc kan laten assembleren. Assemblage is ook inbegrepen bij deze 460€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur en windows al. Heeft een van jullie ook nog tips voor een leuke linkshandige gamingmuis???
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil wel graag 8gb ram en een intel processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet in het speciaal
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan, tenzij het mijn performance flink omhooghaalt.
Ik had zoals natuurlijk een lijstje gemaakt:
Een x aantal weken geleden is mijn vriends trouwe laptopje overleden. Nu wil hij een nieuwe gamepc hebben. Ik hen een paar weken geleden een topic geopend maar toen met een budget van 330€ , hij heeft besloten om dit budget te verhogen naar 460€. Dit is natuurlijk nog steeds low budget maar jullie hebben hier al iets meer ruimte. Hij is steeds erg geneigd naar sites als gamepc.nl etc, hebben jullie nog dingen tegen die site's? Ik weet dat ze slecht zijn maar waarom niet zo goed
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Hij wil vooral ermee gaan gamen. Dan heb ik het over games als League of Legends, Minecraft en Civ V.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 460€ incl verzenden. Ook moet het allemaal bij een site vandaan komen zodat hij daar de pc kan laten assembleren. Assemblage is ook inbegrepen bij deze 460€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb alle randapparatuur en windows al. Heeft een van jullie ook nog tips voor een leuke linkshandige gamingmuis???
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil wel graag 8gb ram en een intel processor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet uit
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet in het speciaal
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan, tenzij het mijn performance flink omhooghaalt.
Ik had zoals natuurlijk een lijstje gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Celeron G1840 Boxed | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Gigabyte GA-H81M-HD3 | € 53,49 | € 53,49 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 750 2GB | € 118,95 | € 118,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Zalman ZM-T4 | € 21,33 | € 21,33 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport BLS8G3D1609DS1S00CEU | € 50,- | € 50,- |
| 1 | Antec VPF Series 350W | € 36,- | € 36,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 367,67 | |
[ Voor 46% gewijzigd door Thomdebom35 op 10-06-2015 07:35 ]