Toon posts:

WiFi wel verbonden maar werkt niet ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
we hebben nu al 2 jaar klachten met het internet. Nu zijn wij 2 dagen geleden overgestapt omdat ons abonnement te oud zou zijn.

Dus wij een nieuw abonnement van KPN met 5x zo snel internet. En je kunt het nu al raden. Het werkt niet ! Eerst was er een probleem met de tv ontvanger en de modum.. Dus zouden ze ons helpen en hadden ze natuurlijk van alles beloofd zonder enig resultaat...

Maar er is nu Nogsteeds niets ban gekomen die lui van KPN zijn gewoon te triest om mee te denken! Wij een uur aan de telefoon gehangen en we zijn geen steek opgeschoten. Nu kan ik niet via mijn telefoon computer of ps3 het internet op terwijl alles afgerond is hoed aangesloten staat en geïnstalleerd is.

Ik ben wel verbonden (15/25mbps) maar niets doet het. Nu weet KPN natuuuurlijk niet wat ermee aan de hand is.

Dus hier mij vraag ! Weet een van jullie misschien Wat er aan de hand is ? En wat is er aan te doen?

Sorry dat ik boos typ ! Maarja na zo veel moeite erin gestoken te hebben en er niets uit te krijgen ben ik Eem beetje geïrriteerd.

Wel alvast bedankt voor het lezen van dit en voor het helpen !

M.V.G kaj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:53
Zou je alsjeblieft eerst eens willen beginnen met een omschrijving geven van welke apparatuur je in huis hebt, hoe alles verbonden is, en vooral wat er in de afgelopen 2 jaar geprobeerd is? Van apparatuur vervangen tot instellingen wijzigen en noem het maar op. Inclusief verslag van je recente telefoongesprek met KPN.
Anders wordt het wel heel lastig advies te geven laat staan helpen. Zie ook Het algemeen beleid #topicplaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:39

FeaR

In GoT we trust

Dit lijkt me meer iets voor Internetproviders en Hosting dan voor Consumentenelektronica Aankoopadvies. Of je moet een nieuwe TV willen kopen om je beschreven probleem op te lossen, maar dat lijkt me niet de juiste uitgangspositie ;)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.