Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
cool..
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
Op zondag 17 juni 2001 20:58 schreef Ook het volgende:
Dus je hebt geen problemen en je zoekt een oplossing...?
cool..
Ook
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Correct me if im wrong...
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Ik wilde gewoon een topic waar iedereen iets van kan leren en gebruik kan maken van ieders tip en pips omtrent 'sjello'. .:)
Alles is welkom en zeker als er tips binnenkomen over de kabelmodem die ze van Chello gekregen hebben!
Want ieder persoon of regio krijgt een ander soort kabelmodem.
Ikzelf heb een LANCITY.
Misschien dat een fervente techneut in dat modempje heeft zitten te klooien?? Ha! kom dus maar op met je tips en pips!
Okee,
Laters....
Verwijderd
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
/dev/null
Ook als de lampjes 'normaal' branden, krijgt chello het voor elkaar om een storing te veroorzaken hoorOp zondag 17 juni 2001 23:58 schreef jelmervos het volgende:
Ik heb ook een tip: Als alle 4 lampjes van je Terayon modem rood knipperen heb je een probleem. Als resetten niet werkt moet je de helpdesk bellen, succes daarmee!!!
/dev/null
Verwijderd
Bellen ze trug??????Op maandag 18 juni 2001 08:25 schreef I_Stealth_I het volgende:
Ik heb nog een tip, bel niet dat stomme 0900-1580 nummer á 22 cpm. Als je hun op 1 der velen 0800-nummers belt, dan kunnen (lees willen) ze je niet doorschakelen. Maar als je zegt dat je al 25 minuten hebt gewacht op dat 0900-nummer en dat je niet te woord werd gestaan, dan schakelen ze je wel door of bellen ze je terug, voor Noppes
Ik belde die 0900 nummer en werd uiteindelijk doorgeschakeld naar de technici.
Opeens viel mijn verbinding weg en niet lang daarna (ongeveer 5 minuten) belde die persoon terug!
Dus dat viel niet tegen.
Maarre kunnen jullie ook een paar dns adressen opgeven?
Okee laters...
Dit topic is gesloten.
![]()