Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het hoofddoel van de PC is om mee te gamen, en dan heb ik het over games als DayZ, state of decay, gta v, skyrim en liefst ook lang mee gaan, dus de next gen games aankunnen zou fijn zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het syteem mag rond de 1000 kosten, beeldscherm/muis/geluid kan ik appart krijgen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis en geluid kan ik appart voor zorgen dus dat is hier niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
deze lijst had ik (met hulp) gemaakt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, als het maar werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet speciaal, als ik de games van nu en de toekomst allemaal maar op high graphics kan spelen (medium is ook geen ramp)
Ga je overklokken?
Neeneenee
De vraag bij dit systeem waarvan hierboven een lijst staat, is waar ik eventueel nog geld op zou kunnen besparen. Sommige onderdelen die ik eventueel zou kunnen vervangen en qua prestaties er niet veel op achteruit gaan.
b.v.d.
Het hoofddoel van de PC is om mee te gamen, en dan heb ik het over games als DayZ, state of decay, gta v, skyrim en liefst ook lang mee gaan, dus de next gen games aankunnen zou fijn zijn.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het syteem mag rond de 1000 kosten, beeldscherm/muis/geluid kan ik appart krijgen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, muis en geluid kan ik appart voor zorgen dus dat is hier niet nodig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N970WF3OC-4GD | € 353,95 | € 353,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 79,86 | € 79,86 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 39,- | € 39,- |
| 1 | Logitech K120 (Internationaal) | € 8,95 | € 8,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Seasonic M12II Evo 520W | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.024,41 | |
deze lijst had ik (met hulp) gemaakt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, als het maar werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet speciaal, als ik de games van nu en de toekomst allemaal maar op high graphics kan spelen (medium is ook geen ramp)
Ga je overklokken?
Neeneenee
De vraag bij dit systeem waarvan hierboven een lijst staat, is waar ik eventueel nog geld op zou kunnen besparen. Sommige onderdelen die ik eventueel zou kunnen vervangen en qua prestaties er niet veel op achteruit gaan.
b.v.d.