Wat ga je met je laptop doen?
High-end gamen, zware photoshop bewerkingen, image analysis software met veel rekenkracht vragende pipelines. De bedoeling is dat de laptop zeker 4 jaar prima alles moet kunnen blijven doen.
Wat is je budget?
Ongeveer rond 2k. Mag iets meer zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar niet veel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit nu te denken aan een laptop van BTO omdat ik daar veel goede verhalen over heb gelezen en je uiteraard zelf alles kunt samenstellen.
Ik heb zelf een samenstelling gemaakt van de 15CL63 (prefereer een 15'' beeldscherm). Ik ben geen expert dus mocht ik onlogische keuzes gemaakt hebben zeg ze alsjeblieft.
- 15.6 inch Full-HD IPS NON-Glare (1920 x 1080)
- NVIDIA GTX965M-4GB1X
- Intel® Core™ i5-4690S Quad Core (4 cores - 4 threads), 6M Cache, 3.20GHz - 3.90 GHz 65 Watt
- 4 X 8GB DDR3L (1600MHz) BTO Selected
- 2X120GB Samsung 850 EVO Solid State (SSD) Disk, M.2 (SATA 3.0) in RAID0 gezet (striping)
-1TB 7200rpm 2.5 inch harddisk
- 1XBigfoot Killer Wireless-AC 1525 M.2 2.4GHz+5GHz 867Mbps + Bluetooth
- Windows 8.1 64bit NL (Windows DVD OEM pakket incl installatie)
Ik ben erg benieuwd of dit, voor dit bedrag, de meest optimale samenstelling is voor het gevarieerde gebruik wat ik er mee gaat doen.
In onderstaande link kan je de laptop zelf samen stellen/aanpassen.
http://www.bto.eu/bto-x-book-15cl63.html
Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden..
Groet,
Maat
High-end gamen, zware photoshop bewerkingen, image analysis software met veel rekenkracht vragende pipelines. De bedoeling is dat de laptop zeker 4 jaar prima alles moet kunnen blijven doen.
Wat is je budget?
Ongeveer rond 2k. Mag iets meer zijn.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, maar niet veel.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zit nu te denken aan een laptop van BTO omdat ik daar veel goede verhalen over heb gelezen en je uiteraard zelf alles kunt samenstellen.
Ik heb zelf een samenstelling gemaakt van de 15CL63 (prefereer een 15'' beeldscherm). Ik ben geen expert dus mocht ik onlogische keuzes gemaakt hebben zeg ze alsjeblieft.
- 15.6 inch Full-HD IPS NON-Glare (1920 x 1080)
- NVIDIA GTX965M-4GB1X
- Intel® Core™ i5-4690S Quad Core (4 cores - 4 threads), 6M Cache, 3.20GHz - 3.90 GHz 65 Watt
- 4 X 8GB DDR3L (1600MHz) BTO Selected
- 2X120GB Samsung 850 EVO Solid State (SSD) Disk, M.2 (SATA 3.0) in RAID0 gezet (striping)
-1TB 7200rpm 2.5 inch harddisk
- 1XBigfoot Killer Wireless-AC 1525 M.2 2.4GHz+5GHz 867Mbps + Bluetooth
- Windows 8.1 64bit NL (Windows DVD OEM pakket incl installatie)
Ik ben erg benieuwd of dit, voor dit bedrag, de meest optimale samenstelling is voor het gevarieerde gebruik wat ik er mee gaat doen.
In onderstaande link kan je de laptop zelf samen stellen/aanpassen.
http://www.bto.eu/bto-x-book-15cl63.html
Ik ben benieuwd naar wat jullie vinden..
Groet,
Maat