Toon posts:

Iphone 5S wil niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Iphone 5S wil niet meer aan. Eerst laadde hij nog op, maar als hij dan aan ging, ging hij automatisch weer uit en weer aan en dat maar steeds door. Op een gegeven moment deed hij dat ook niet meer. Mijn thuisknop doet het niet meer, dus de reset wil helaas niet.

Mijn mobiel geeft ook geen teken aan dat hij aan het opladen is of een lader nodig heeft. Ik heb verschillende laders geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-03-2024
Kijk eens of er stof zit in de connector van je iPhone en haal indien weg het met een wattenstaafje of tandenstoker eruit. Als er stof op de connector zit wilt het soms niet laden.

Volg overigens dit:

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=23009

Op youtube zijn er overigens genoeg filmpjes te vinden die je stap voor stap alles uitleggen. Wellicht wat makkelijker!

[ Voor 35% gewijzigd door GSOD op 09-06-2015 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Said Ben Salah schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:51:
Kijk eens of er stof zit in de connector van je iPhone en haal indien weg het met een wattenstaafje of tandenstoker eruit. Als er stof op de connector zit wilt het soms niet laden.

Volg overigens dit:

http://www.iclarified.com/entry/index.php?enid=23009

Op youtube zijn er overigens genoeg filmpjes te vinden die je stap voor stap alles uitleggen. Wellicht wat makkelijker!
Heel erg bedankt, ik zou het gelijk proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:55:
[...]

Heel erg bedankt, ik zou het gelijk proberen!
Succes houd ons op de hoogte! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Said Ben Salah schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 20:56:
[...]

Succes houd ons op de hoogte! ;)
Hij is nog aan het downloaden, maar heeft het wel nut want ik neem aan dat het via de kabel gaat en die leest mijn mobiel niet meer :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaviddeVogel
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09-2022
Stof in de connector is inderdaad een bekend probleem. De eerste keer dat ik dat had dacht ik dat het aan de kabel lag. Nieuwe kabel besteld, deed die het ook niet. Geklaagd bij verkoper en nieuwe kabel gekregen: weer niet.

Toen ik erachter kwam dat er stof in de connector zat deed alles het gewoon weer. :) Dit kun je eenvoudig met een tandenstoker weghalen en als het goed is doet alles het dan weer. Verbazingwekkend hoeveel stof daar in kan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DaviddeVogel schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:22:
Stof in de connector is inderdaad een bekend probleem. De eerste keer dat ik dat had dacht ik dat het aan de kabel lag. Nieuwe kabel besteld, deed die het ook niet. Geklaagd bij verkoper en nieuwe kabel gekregen: weer niet.

Toen ik erachter kwam dat er stof in de connector zat deed alles het gewoon weer. :) Dit kun je eenvoudig met een tandenstoker weghalen en als het goed is doet alles het dan weer. Verbazingwekkend hoeveel stof daar in kan zitten.
Ik heb het geprobeerd, maar dat was helaas niet het probleem. Ik denk zelf dat het aan de batterij ligt, want hij laadde eerst wel steeds op, maar viel steeds uit en dat soms al op 15% en dat aan de lader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaviddeVogel
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:23:
[...]

Ik heb het geprobeerd, maar dat was helaas niet het probleem. Ik denk zelf dat het aan de batterij ligt, want hij laadde eerst wel steeds op, maar viel steeds uit en dat soms al op 15% en dat aan de lader
De telefoon valt uit terwijl hij aan de lader ligt? Dan is het sowieso een probleem met de accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:48
Misschien een beetje off-topic, maar kan je stof in de connector ook wegblazen met perslucht of levert dat te veel condens op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaviddeVogel
iBugged schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:30:
Misschien een beetje off-topic, maar kan je stof in de connector ook wegblazen met perslucht of levert dat te veel condens op?
Ik denk dat condens niet zozeer het probleem is, maar dat het gaat een beetje te klein is. Het zijn best wel plukjes stof die je er uit moet pulken en als je perslucht en in blaast dan is er niet veel ruimte voor de omgekeerde luchtstroom denk ik. Persoonlijk zou ik het dus gewoon met een tandenstoker doen, wel zo makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:48
DaviddeVogel schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:32:
[...]

Ik denk dat condens niet zozeer het probleem is, maar dat het gaat een beetje te klein is. Het zijn best wel plukjes stof die je er uit moet pulken en als je perslucht en in blaast dan is er niet veel ruimte voor de omgekeerde luchtstroom denk ik. Persoonlijk zou ik het dus gewoon met een tandenstoker doen, wel zo makkelijk.
Ohja, was even die nieuwe connector vergeten, mijn laatste iPhone was de 4S dus die had nog 30-pin en ging makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GSOD
DaviddeVogel schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:26:
[...]

De telefoon valt uit terwijl hij aan de lader ligt? Dan is het sowieso een probleem met de accu.
Dat herken ik werd bij mij gratis vervangen. Toevallig nog garantie? Anders kan je een batterijtje scoren voor een 10-18 euro en als je een beetje technisch bent het zelf vervangen. Youtube staat er ook vol mee zelf een maand geleden gedaan :)
Pagina: 1