Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In MAA wordt regelmatig een 'truc' voorgesteld om een telefoon goedkoper te krijgen. Dan bestel je de telefoon dus met een abonnement voor 1 maand en krijg je de telefoon stukken goedkoper. Dat abonnement zeg je dus gelijk weer op.

Maar zijn er mensen die dat daadwerkelijk hebben gedaan, want ik vraag me af of je dan geen kosten terug moet betalen of dat er andere voorwaarden aan vast zitten?

Mijn vraag is dus: is deze 'truc' echt zo mooi als hij lijkt, of zit er een addertje onder het gras?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Na een maand moet je gewoon de telefoon afkopen lijkt mij. Anders zou iedereen met nieuwe telefoons lopen als het zo makkelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
Megamind schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 19:32:
Na een maand moet je gewoon de telefoon afkopen lijkt mij. Anders zou iedereen met nieuwe telefoons lopen als het zo makkelijk was.
Wat bedoel je met afkopen, het is een simlockvrije telefoon die je gewoon van Coolblue ookt en je sluit een per maand opzegbare simonly af bij Ben.

Ik ben de gene die met de "Truc" hier op het forum gepost heeft. En ik heb hem zelf alleen iets anders uitgevoerd door nummerbehoud aan te vragen van mijn oude provider naar Ben en vervolgens weer nummerbehoud van Ben naar een nieuwe provider.
Ik zit momenteel bij Ben (per 02-06) en heb per 02-07 nummerbehoud toegezegd gekregen naar mijn nieuwe provider. Moet alleen de factuur van ben nog afwachten maar alles lijkt gewoon te lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
En welke telefoon is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job89
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-01 09:07
In mijn geval de Moto E 4G maar het kan met meerdere budget telefoons tot ongeveer 250 euro. Daarboven valt het voordeel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williamvdh
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-10 01:00
Ik heb het gedaan. 1 maand BEN abonnement genomen, dezelfde dag BEN gebeld en weer opgezegd.

Bij Coolblue (in de winkel) kennen ze de truc en vinden ze het wel grappig.

Als je op dezelfde dag dat het abonnement ingaat (en je neemt dus het maandabonnement) opbelt en opzegt betaal je echt alleen € 4,50 voor 1 maand + aansluitkosten en de kosten van de (goedkopere) telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
oké, dan ga ik het misschien ook proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkAarts
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 17:56
In januari heb ik via Coolblue een vergelijkbare actie gedaan. Ik heb mijn iPhone 6 plus voor €653 euro gehaald ipv €799. Dit was in combinatie met een Tele2 Abbo op dat moment. Actie is goed verlopen en heeft me uiteindelijk zelfs niks gekost omdat er geen aansluitkosten waren en 1e maand gratis was.
Pagina: 1