Windows 7 Home Premium X64 iso?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iLikeNoobies
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-09 09:27

iLikeNoobies

With Big Boobies

Topicstarter
64bit!

Hallo,

Ik heb zojuist mijn gloednieuwe PC van Azerty binnen gekregen. Hartstikke blij ermee, maar helaas 1 minpuntje. Ze hebben de oem versie windows erbij geleverd.

Omdat er geen CD lezer in mijn PC zit kan ik windows dus niet via de disc installeren. Microsoft heeft schijnbaar ook sinds februari alle iso's van de Windows 7 versies achter een verificatiemuur geplaatst. Hier kom ik dus alleen bij met een retail cdkey en ik heb de oem key gekregen.

Weet iemand een versie te vinden, of heeft iemand toevallig nog een windows 7 home premium 64 bit iso ergens op internet staan? Dan kan ik namelijk alsnog aan de slag met mijn pc. Ik zal er erg van balen als ik nu het cdtje weer moet omruilen. Dan zijn we weer een paar dagen verder.

(en dan nog het gezeik met postnl wat ik bij deze levering al heb gehad. Dat wil ik niet nog eens)

Alvast bedankt!

Steam: HighTim3s || Twitch: iLikeNoobies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:53
Via deze website van Microsoft moet je als het goed is een bootable USB stick kunnen maken; tooltje downloaden, key ingeven, downloaden en bootable stick maken en je kunt installeren.

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Schijfje meenemen naar je werk en aan IT vragen of ze er een ISO van willen maken, danwel zelf doen? Buurman/Vrienden met een computer die WEL een optische schijf bevat en 't daar maken?

Dus, doe zelf eens wat meer moeite voor het zoeken van een oplossing, anders dan 'maar ergens downloaden'.

Commandline FTW | Tweakt met mate