Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hoe verwijder ik Google+?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een Android telefoon waarmee ik ben ingelogd met mijn Gmail-account. Zo maak ik dan ook veel gebruik van Gmail en de Play Store. Ook maak ik veel gebruik van YouTube en log ik daar in met hetzelfde Gmail-account. Dit werkt allemaal prima, op 1 ergernis na.. Namelijk dat alles aan elkaar gekoppeld is via Google+. Ik maak daar niets geen gebruik van en wil er dan ook van af.. Ik wil namelijk NIET dat alles met elkaar in verbinding staat.

Al die alles op 1 account gedoetjes, en die commercials er om heen dat dit geweldig en super handig is, is de grootste bagger van het internet, en ik wil er niet tot verplicht zijn om er hoe dan ook aan mee te doen alleen maar omdat ik gebruik maak van Gmail, YouTube en een telefoon op Android.

Het is een zielige vertoning van Google om Google+ een verplichting te maken voor iedereen wie iets anders van Google gebruikt. Je kunt het bijna misbruik maken van macht noemen, om via Google+ de gebruikers van Facebook en Twitter te stelen. Het is nu zelfs onmogelijk om Google+ te ontkoppelen van andere accounts als YouTube of definitief te verwijderen!

Daarom vroeg ik me af of iemand hier een stiekem trucje kent om toch van google+ af te zijn dat niet ten koste gaat van mijn YouTube en Gmail Accounts. Ook moet dit geen problemen opleveren voor het gebruiken van mijn Android telefoon.

Groeten,

Een groots Google fan die haat een Google+ heeft.

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online

Wish

ingwell

No drama

Verwijderd

Topicstarter
Gek genoeg had ik 2 google+ pagina's binnen 1 account. De pagina met een directe link met mijn Gmail-Account heb ik wel weten te verwijderen. Alleen nu is mijn YouTube-account nog wel een een Google+account gelinkt. Van deze Google+ pagina wil ik dus ook van af. De manier om dat te fixen is mij nog steeds een raadsel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 18:29 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:48

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je Youtube account is omgezet naar een G+ account. Kun je niet veranderen, tenzij je terug in de tijd gaat en daar blijft, maar dat is momenteel onmogelijk. ;) Enige wat je nog kan doen, is alles uitschakelen wat je kan vinden in je G+ account en 'm zo anoniem mogelijk maken.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Wou net deze link plaatsen, maar datr was niet nodig :)

@ts, Gebruik deze link op je laptop of PC en lees het rustig door. schrik niet gelijk van de startpagina succes

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Pagina: 1