Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

firefox in sandboxie en standalone start zwart window op!!?

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views

• digidokter.net
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-01-2024

digidokter.net

... en 'Niets' van 'Alles' LOL

Topicstarter
8)7 |:(
Ik heb gegoogled en snap niet warom firefox buiten en in sandboxie met zwart window opstart?!
Ik moet paar keer de app ccleaner gebruiken of par keer de app fire fox achter elkar opstarten en sluiten totdat ik wit window met tekst krijg. (malware/vireus?) :-(

Verstand van 'Alles' van 'Niets'

• Joostlek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 23-10 14:40
Alsjeblieft, wees duidelijk. Met alles wat we nu weten, zou ik zeggen laat je computer scannen met malwarebytes. Als dat niks oplevert dan is het geen spyware adware etc. Als je en virus scanner hebt kunnen we dat al wesgstrepen

«Nooit geschoten is altijd mis»

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Tja, dit schiet weer niet heel erg op denk ik. Ik heb geen idee wat nu precies je probleem is en wat je al gevonden hebt wat er mee te maken heeft. Even googlen op firefox black screen geeft een aantal suggesties voor oplossingen (die veelal met settings rondom hardware acceleration te maken hebben).

Zorg er wel even voor dat je bij een topic duidelijk aangeeft wat nu precies je probleem is en wat je al geprobeerd hebt om het op te lossen. 'ik heb gegoogled' is prima, maar geef ook even aan wat je gevonden en geprobeerd hebt en wat de resultaten daar van zijn.

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.