Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wie herkent dit firefox probleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi.

Wie herkent dit firefox probleem?
Ik ben bezig met een website voor mezelf. Sinds vanmorgen staat er weer een heel raar lettertype in mijn werkruimte van wordpress. Heb dat ooit eens eerder gehad op facebook en zo.
Is er iemand die weet hoe ik dit weg krijg? Want het lettertype staat niet in de live versie?

Thxs
Will
Ik heb een prinscreen gemaakt maar kan deze blijkbaar niet invoegen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CYOKSBC.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 17:11 . Reden: Aanpassing ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:07

Mavamaarten

Omdat het kan!

Upload je screenshot even op imgur en plak de link hier. Nu is het een beetje gokken wat er net aan de hand is.

Android developer & dürüm-liefhebber

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie nog steeds geen foto, jullie wel?

• GiantLeap
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20:49

GiantLeap

One GiantLeap for mankind

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:26:
Ik zie nog steeds geen foto, jullie wel?
Je moet even dit neerzetten in je post: [im g]http://i.imgur.com/CYOKSBC.jpg[/im g]

Wel even de spatie in img aan het begin en eind weghalen.

Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap

RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:41

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Plaats de link eens tussen url of img -tags: bijv: [ url ] link [ /url ] of [ img ] link [ /img ] ;)

Verder lijkt dit geen specifiek Firefox probleem, maar meer een font instelling in je Wordpress editor of het gebruikte thema. Kun je het font veranderen in die editor? Wat doet de knop die actief is op je screenshot?

Waar heb je al naar gezocht om dit probleem op te lossen? Want ik kom vanalles tegen als ik zoek op iets generieks als "Wordpress change font", maar wellicht heb jij dit al gedaan en heb je verschillende oplossingen geprobeerd. Kun je met ons delen wat je al geprobeerd hebt?

[ Voor 34% gewijzigd door Ultraman op 09-06-2015 16:31 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• NEO256
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-11 15:01
Meeste CSS zaken kun je makkelijk tracen met FireBug. Die kan aangeven waar vandaan elke invdividuele stijl regel afkomstig van is. (style property, inline, style sheet, dom change etc)

• ignition_mp
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 13:55
Het kan zijn dat je per ongeluk je editor style heb aangepast. Zit er in je thema map een css bestand editor-style.css? Of het is een geïnstalleerde plugin die hetzelfde doet (corrupte tinymce plugin bijvoorbeeld)

Tip: Installeer even de plugin "Password protected" zo krijg je een extra inlog laag om je front-end heen.. Ik kan er nu ook op komen en google ook bijvoorbeeld (indexatie zal gedaan worden en de relevantie zal bagger zijn..)

Tip2: Het kan ook zijn dat het door het thema "Ultimate" komt. Dat er in die bestanden een apparte editorstyle gedefinieerd is.

[ Voor 46% gewijzigd door ignition_mp op 09-06-2015 16:43 ]

Verwijderd

Topicstarter
In de Stylesheet editor in weergave vond ik dit onderstaande:

html, body, div, span, applet, object, iframe, h1, h2, h3, h4, h5, h6, p, blockquote, pre, a, abbr, acronym, address, big, cite, code, del, dfn, em, font, ins, kbd, q, s, samp, small, strike, strong, sub, sup, tt, var, dl, dt, dd, ol, ul, li, fieldset, form, label, legend, table, caption, tbody, tfoot, thead, tr, th, td {
border: 0;
font-family: inherit;
font-size: 100%;
font-style: inherit;
font-weight: inherit;
margin: 0;
outline: 0;
padding: 0;
vertical-align: baseline;

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2015 17:06 . Reden: Incompleet ]

Verwijderd

Topicstarter
[b][

Tip2: Het kan ook zijn dat het door het thema "Ultimate" komt. Dat er in die bestanden een apparte editorstyle gedefinieerd is.
Het is idd Ultimate

• ignition_mp
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 24-09 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 17:05:
In de Stylesheet editor in weergave vond ik dit onderstaande:

html, body, div, span, applet, object, iframe, h1, h2, h3, h4, h5, h6, p, blockquote, pre, a, abbr, acronym, address, big, cite, code, del, dfn, em, font, ins, kbd, q, s, samp, small, strike, strong, sub, sup, tt, var, dl, dt, dd, ol, ul, li, fieldset, form, label, legend, table, caption, tbody, tfoot, thead, tr, th, td {
border: 0;
font-family: inherit;
font-size: 100%;
font-style: inherit;
font-weight: inherit;
margin: 0;
outline: 0;
padding: 0;
vertical-align: baseline;
Hier hoef je niks mee te doen. Dit is je reset css style die alles eerst een basisdefinitie geeft zodat je eenheid houd over meerdere browsers enzo..

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Maar heb je dit nu alleen bij die ene site of overal? Als ik ook naar de scherpte van icoontjes en dergelijke kijk zou ik haast denken dat je browser op een of andere zoom instelling staat.

Desktop | Server | Laptop

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-11 15:23

TommieW

Numa numa.

Rupie schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 21:15:
Maar heb je dit nu alleen bij die ene site of overal? Als ik ook naar de scherpte van icoontjes en dergelijke kijk zou ik haast denken dat je browser op een of andere zoom instelling staat.
Ik gok dat het de geweldige *kuch* DPI scaling van Windows is.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Pagina: 1