Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuwe telefoon, maar ik weet niet precies waar ik moet beginnen. Ik ben op zoek naar een mobiel die een goede camera heeft om foto's mee te maken. Ook vind ik de kwaliteit van het geluid ook belangrijk. En de mobiel liever niet duurder dan 500 euro
Heeft iemand misschien suggesties voor een mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• error 404
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08 20:59

error 404

Gebruiker niet gevonden

Kijk eens in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
Goedemorgen en welkom op Gathering of Tweakers..

Ogenschijnlijk heb je bij het registreren gisteren niet de huisregels goed doorgenomen. GoT is een forum waar enige mate zelfredzaamheid gewenst is. Voor je een topic open gooit wordt er van je verwacht dat je al voorwerk hebt gedaan en zoals @error404 suggereert: begin eens met de pricewatch erbij te pakken. Snelle lijst uit mijn hoofd: Apple valt af op prijs, HTC, Samsung, Sony, Huawei zijn momenteel de grote 4 in Nederland op Android gebied maar ook Oneplus heeft momenteel een toestel dat voldoet aan de gestelde voorwaarden. Lees de fora rustig door en veel plezier in de community hier.

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 16:11

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Als je bang for buks wilt zou ik eens kijken naar een Lumia toestel. En verder wat hierboven staat ^^

Professioneel Heftruck Syndroom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisk.
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Een LG G4 uit de Vraag & Aanbod sectie is wellicht een overweging. Erg goede toestellen, maken goede foto's en zijn in bepaalde gevallen voor minder dan € 500,- te vinden.

Reviews