Extra geheugen toevoegen aan Msi Laptop

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 678039

Topicstarter
Ik heb een nieuwe MSI GE72 Apche laptop gekocht en zou hier graag mijn oude ssd en geheugen bij zetten is dit mogelijk? krijg hem namelijk niet open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:04
Volgens de handleiding kan de laptop anders gewoon open. Heb je zelf al gezocht naar manieren om 'm open te krijgen?

Pagina 3-15 laat zien dat de laptop open kan en pagina 3-29 laat zien waar de componenten allemaal te vinden zijn. Let op dat je hiermee je garantie kan verliezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-07 11:19

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica

Powered by

Heb je handleiding van de notebook al bekeken? Daar staat het namelijk in :)

Overigens verplaats ik je topic naar Complete Systemen & Laptops gezien deze daar thuis hoort.

/Edit; te laat, zie post hier boven.

[ Voor 9% gewijzigd door DaMarcus op 09-06-2015 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Misschien ook handig om te vermelden over wat voor geheugen en SSD we het dan hebben.
Maar MSI notebooks zijn in de regel erg gemakkelijk open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bedankt voor de reacties heb nu de engelse handleiding gedownload en daar staat inderdaad alles in de NL versie is maar 16 pagina's dus daar stond niks in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-07 23:34
Anoniem: 678039 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 21:57:
bedankt voor de reacties heb nu de engelse handleiding gedownload en daar staat inderdaad alles in de NL versie is maar 16 pagina's dus daar stond niks in
Afbeeldingslocatie: http://3.bp.blogspot.com/-j48MrRViFAo/VSLGzKPiXWI/AAAAAAAAMYs/x-W9okpu1XY/s1600/IMG_5183.JPG

Moet makkelijk kunnen dacht ik zo.

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/NTAwWDUwMA==/z/R30AAOSwPhdU0jJS/$_1.JPG?set_id=8800005007

Gewoon schroeven en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb hem nu open gekregen maar zie alleen niet waar ik de ssd zou kunnen plaatsen volgens de review zouden er 2 plaatsen vrij moeten zijn het is een 250gb ssd van samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:32

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Aan de foto van Mektheb te zien, kunnen er inderdaad 2 SSD's in, maar dan wel geen gewone 2,5" SSD's... op die foto zitten ze er al in trouwens. Je zou je oude SSD wel op de plek van de harde schijf kwijt kunnen denk ik, maar dan moet je die vervangen; het kan dus niet tegelijkertijd met de HDD.

Geheugenbankjes zie je ook zitten, er zijn er 2 zo te zien? Waarschijnlijk zijn die beide gevuld, dus uitbreiden kan dan alleen met een nieuwe kit van 2x zo grote geheugenreepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:56
Dat zijn M.2 SSD schijfjes.
Kheb er nu net eentje in mijn Alienware zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Anoniem: 678039 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:01:
Ik heb hem nu open gekregen maar zie alleen niet waar ik de ssd zou kunnen plaatsen volgens de review zouden er 2 plaatsen vrij moeten zijn het is een 250gb ssd van samsung
Nogmaals, welk spul heb je precies in handen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bedankt voor de antwoorden ik was aan het zoeken naar 2,5 ssd slots nu is alles duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankym
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-09-2024
Heb je btw wel geïnformeerd of je de laptop wel zelf MAG openen, bij sommige merken vervalt dan de garantie namelijk.
Pagina: 1