triple monitor setup help

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo iedereen, ik ben van plan een triple monitor setup te doen ik heb nu een LG 27ea53 27" monitor.
Ik heb er dus 3 nodig, het probleem is dat deze monitor niet meer te koop is online en in de winkels.
In mijn hoofd dacht ik gewoon "ik zoek gewoon een andere 27 inch monitor". toen ik dat deed kwamen monitoren zoals de Samsung Syncmaster 275T naarboven ik dacht "oo dan neem ik die wel" maar toen dacht
"heey, de inches kloppen wel maar de hoogte en breedte komen niet overeen met mijn LG" dus ik ging googlen maar niemand had het zelfde probleem. dus een youtuber (ik weet niet meer wie) zei "You can remove the bezels of the monitor". zal dit mijn probleem oplossen of is het panel zelf hoger dan mijn LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:57

br00ky

Moderator Harde Waren
Of je doet niet moeilijk, verkoopt je scherm en schaft 3 nieuwe, gelijke schermen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 07:55
br00ky schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:59:
Of je doet niet moeilijk, verkoopt je scherm en schaft 3 nieuwe, gelijke schermen aan.
Ik denk dat dit een betere optie is, op deze manier kan je 3 exact dezelfde schermen aanschaffen! ;)

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:25
Koop dan gelijk ook een toetsenbord met een enter toets. ;)

Maar is marktplaats geen optie? Overigens loont het de moeite om specs te vergelijken met bezels. En drie monitorsetup kan veel betekenen. Eyefinity of Surround ja/nee? Als het gewoon drie losse schermen zijn is het wat minder spannend. Let wel op displayport noodzaak voor Eyefinity.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Wolfboy

ubi dubium ibi libertas

Aangezien zelfs identieke schermen over tijd toch wel iets van kleur/helderheid/etc. veranderen zou ik je aanraden om gewoon 3 identieke schermen te kopen zodat je niet teveel variatie hebt.

Blog [Stackoverflow] [LinkedIn]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Senor sjon bedoel je dat ik de bezel lengte/breedte aftrek van het totaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Hier staat al 1 : V&A aangeboden: LG 27EA53VQ-P Zwart

Prima prijs, dus heb je al 2. Of je verkoopt je huidige en haalt 3 nieuwe schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.Rijkers
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-09 22:05
Mocht je drie nieuwe aanschaffen wil ik je nog meegeven om op het LCD Panel type letten.
Als je TN panelen neemt heb je altijd afwijkingen in voornamelijk wit-waarden ivm de verschillende kijkhoeken. Als je IPS neemt, zoals je nu hebt, zal je daar veel minder last van hebben.
Pagina: 1