Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor in de trein

Pagina: 1
Acties:

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-11 16:07
Een collega van me is op zoek naar een nieuwe laptop. Ze keek eerst naar een MacBook Pro "omdat die zo mooi zijn", maar kwam daar al heel snel op terug toen ze zag wat de prijzen waren :)

Wat ga je met je laptop doen?
Ze gaat veel in de trein ermee reizen en dan werken met Office pakket, internet, filmpje/serie kijken. Geen spellen.

Wat is je budget?
Budget is €600,- - €700,- waar mogelijk iets minder

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, zoals hierboven aangegeven gaat ze er veel mee in de trein.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Deze heb ik gevonden: pricewatch: Asus R453LA-WX174H helaas zien hier geen ervaringen in de Pricewatch te vinden.
Overige eisen:
- licht in gewicht
- accu waar ze lang op kan werken
- qua maat handig om in de trein mee te nemen. Ik denk dat 14 inch het beste is omdat je hier nog goed op kunt typen.

De keus voor een i5 of i3 weet ik nog niet, ik kies zelf altijd voor i5 maar qua gebruik zou een i3 ook makkelijk moeten kunnen.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-11 17:36
Waarom niet een mooie convertible? Iets van een asus chi t100? Heb daar ook een mooie review over geschreven ;)

• Binnetie
Ik ga er even naar kijken of dat wat is.

Edit: ik heb hem even bekeken, maar ik verwacht dat die te klein is. Ze moet er behoorlijk veel op typen en dan is 10 inch niet echt super handig. Als ik kijk naar collega's van mij die met een tablet met eronder een toetsenbord werken dan typen zij daar alleen noodzakelijke dingen op.

[ Voor 78% gewijzigd door Binnetie op 10-06-2015 09:14 ]

• MarcRvB
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-07 20:04

MarcRvB

A.k.a. Koning Malloot

Is dit meer een laptop voor je? :
pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 2 14-00870
Hij is 14", gaat lang mee door de zuinige i3 dat erop zit, IPS glasend scherm (< sommige mensen vinden het mooi sommige niet maar ips is meestal beter dan een TN schermpje) en heeft 500GB opslag (helaas is het een HDD, het is echter aan te raden om een SSD erin te zetten om je laptop snel te laten maken)

Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum

• Binnetie
Dat is een leuke inderdaad, zelf heb ik niks met glanzende schermen maar misschien vind zij het wel mooi. De SSD is een optie om over na te denken in de toekomst. Het maakt de laptop heel veel sneller, maar of ze daar meteen al behoefte aan heeft is even de vraag.