Beste Tweakers,
Ik heb mijn oude SSD (OCZ Vertex 3 120GB) vervangen met een nieuwe SSD (Samsung 850 EVO 250GB). Ik heb de oude SSD gecloned naar de nieuwe SSD. Alles werkt prima.
Nu heb ik alleen één probleem:
De nieuwe SSD heeft dezelfde grootte gekregen als de oude SSD en ik kan dit niet vergroten. (Zie onderstaande afbeelding):
Ik heb ook gebruik gemaakt van:
- EaseUS Partition Master
- MiniTool Partition Wizard
Beide helaas zonder succes.
Ik weet dat het komt omdat de partitie van 350MB "in de weg zit". Echter als ik deze verwijder boot de PC niet meer.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Kan ik die partitie niet verwijderen/clonen dan C uitbreiden en dan de partitie weer herstellen (die van 350MB).
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt!
{edit} deze kan beter in "Opslagtechnologie" denk ik.. sorry daarvoor
Ik heb mijn oude SSD (OCZ Vertex 3 120GB) vervangen met een nieuwe SSD (Samsung 850 EVO 250GB). Ik heb de oude SSD gecloned naar de nieuwe SSD. Alles werkt prima.
Nu heb ik alleen één probleem:
De nieuwe SSD heeft dezelfde grootte gekregen als de oude SSD en ik kan dit niet vergroten. (Zie onderstaande afbeelding):
Ik heb ook gebruik gemaakt van:
- EaseUS Partition Master
- MiniTool Partition Wizard
Beide helaas zonder succes.
Ik weet dat het komt omdat de partitie van 350MB "in de weg zit". Echter als ik deze verwijder boot de PC niet meer.
Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Kan ik die partitie niet verwijderen/clonen dan C uitbreiden en dan de partitie weer herstellen (die van 350MB).
Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?
Alvast bedankt!
{edit} deze kan beter in "Opslagtechnologie" denk ik.. sorry daarvoor
[Voor 4% gewijzigd door miicker op 09-06-2015 11:35. Reden: deze kan beter in "Opslagtechnologie" denk ik.. sorry daarvoor]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.