Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:39
Ik maak gebruik van Pimatic. Hiermee kan ik 433mhz, arduinos (nrfs) en daar ook infrarood mee aansturen.

Nu wil ik elektrische gordijnen plaatsen. Het eenvoudigste zou zijn als ik ze via 433mhz kan aansturen. Een andere optie is infrarood maar dan moet ik een boxje maken die zicht heeft op de gordijnen. Ook een arduino die direct een relais aan stuurt op de gordijn controller zou mogelijk zijn.

Heeft iemand ervaring met elektrische gordijnen? Ik kan tot nu toe alleen maar infrarood versies vinden. Het mooiste is dat ik alleen een enkel signaal hoef te geven om ze open en dicht te doen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Precies, en dit onderwerp is al vaker op got voorbij gekomen. Met de zoekfunctie vind je genoeg topics

39

• BenEco
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Fietsbel schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 13:23:
Precies, en dit onderwerp is al vaker op got voorbij gekomen. Met de zoekfunctie vind je genoeg topics
Klopt, maar vooruit dan maar 1x voorbeeld: standaard IR en optioneel uit te breiden met RF. (kaku)
http://www.autogordijn.nl/timer.php#_draadloos

[ Voor 7% gewijzigd door BenEco op 09-06-2015 23:34 ]

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16:39
Heb inmiddels contact gehad met autogordijn en ze konden me rails leveren met een aansluiting voor een relais bijv.