Anderhalve maand geleden heb ik, met behulp van dit forum, gekozen voor de Spectre x360 van HP, prachtig ding, erg blij mee. Ik merkte deze week alleen op dat de onderkant aan de zijde van de trackpad speeling heeft en een naar click geluid maakt als je hem indrukt. Kan dit kwaad en is dit reden om hem terug te sturen? Ook maakt de rechter pijl toets een naar geluid, maar daar kan ik me weinig aan storen.
Makelijke vraag kun je hem missen? Het is simpel weg te laat voor Death on Arival want je hebt hem al 1.5 maanden. Het valt nog onder de garantie maar dan ben je hem waarschijnlijk wel voor een x tijd kwijtVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 08:09:
Anderhalve maand geleden heb ik, met behulp van dit forum, gekozen voor de Spectre x360 van HP, prachtig ding, erg blij mee. Ik merkte deze week alleen op dat de onderkant aan de zijde van de trackpad speeling heeft en een naar click geluid maakt als je hem indrukt. Kan dit kwaad en is dit reden om hem terug te sturen? Ook maakt de rechter pijl toets een naar geluid, maar daar kan ik me weinig aan storen.
Nickname KasPlantje.
Het lijkt me een probleem wat wel opgelost moet worden. Op ten duur kan het kapot gaan en dan ben je de laptop sowieso kwijt.
Wellicht heb je een periode dat je de laptop beter kan missen dan normaal (rustiger met werk oid).
Soms wordt er een leenlaptop ter beschikking gesteld, maar dat was alleen een keer bij Asus, weet verder niet hoe andere winkels hier mee omgaan.
Wellicht heb je een periode dat je de laptop beter kan missen dan normaal (rustiger met werk oid).
Soms wordt er een leenlaptop ter beschikking gesteld, maar dat was alleen een keer bij Asus, weet verder niet hoe andere winkels hier mee omgaan.
Is het geen optie om naar de winkel te brengen? Meestal heb je 2 jaar winkelgarantie en sommige doen er een week over afhankelijk van het probleem
Fotoalbum van ETS2 en C:S: https://secure.tweakers.net/gallery/485171/fotoalbum
Dank voor de reacties! Het is helaas niet echt rustig met werk, maar het kan dus wel op den duur een probleem opleveren.
@MarcRvB Ik heb em online gekocht, dus denk niet dat een winkel kan helpen.
@MarcRvB Ik heb em online gekocht, dus denk niet dat een winkel kan helpen.
HDD er uit beunen, in je oude laptop stoppen.. Deze naar garantie?
Verwijderd
Het kan altijd op den duur een probleem opleveren. Het kan echter ook prima zijn dat er geen probleem ontstaat en dat er enkel een schroefje niet helemaal vast zit. Niemand kan inschatten wat er zal gebeuren. Als jij je zorgen maakt dan moet je hem terugsturen. Als je je geen zorgen maakt dan doe je dat niet
Hoe dan ook, maak melding bij de (online)winkel waar je hem gekocht hebt. Daarmee is het duidelijk dat het probleem in de garantieperiode is gemeld, en voorkom je discussie als je wellicht later alsnog reparatie wilt hebben.
Pagina: 1