Hallo allemaal!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik voornamelijk wil doen is gamen, daarnaast zal ik er wat werk op verrichten maar dat is niet zo zwaar. Wat ik wil spelen zijn de spellen zoals CoD, BF, LoL etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan de kast prima zelf in elkaar zetten aangezien ik dit al vaker gedaan heb, ik heb mijn prijs rond de 1400 gehouden, maar dit is wel inclusief twee schermen. (Het mag wat schommelen rond deze prijs)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De kast heb ik al: Cooler master stacker, muis toetsenbord en headset heb ik ook al van Razer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem moet daadwerkelijk snel genoeg zijn om twee 1920 x 1200 schermen te kunnen ondersteunen, daar zit dan ook mijn voornaamste vraag of dat dit met deze setup mogelijk is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dit maakt me niet echt super veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie maakt me niet veel uit, zet hem 's nachts toch af en qua geluid.. hij staat op de grond.
Ga je overklokken?
Nee!
Ik wil dus twee schermen, ik heb deze niet goed in mijn wenslijst gekregen.. als iemand me hierbij kan helpen, graag!
Alvast bedankt voor jullie feedback op mijn samengesteld systeem.
Groeten,
Coen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wat ik voornamelijk wil doen is gamen, daarnaast zal ik er wat werk op verrichten maar dat is niet zo zwaar. Wat ik wil spelen zijn de spellen zoals CoD, BF, LoL etc.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik kan de kast prima zelf in elkaar zetten aangezien ik dit al vaker gedaan heb, ik heb mijn prijs rond de 1400 gehouden, maar dit is wel inclusief twee schermen. (Het mag wat schommelen rond deze prijs)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
De kast heb ik al: Cooler master stacker, muis toetsenbord en headset heb ik ook al van Razer.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem moet daadwerkelijk snel genoeg zijn om twee 1920 x 1200 schermen te kunnen ondersteunen, daar zit dan ook mijn voornaamste vraag of dat dit met deze setup mogelijk is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Dit maakt me niet echt super veel uit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energie maakt me niet veel uit, zet hem 's nachts toch af en qua geluid.. hij staat op de grond.
Ga je overklokken?
Nee!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Gigabyte GV-N970IXOC-4GD | € 334,- | € 334,- |
| 2 | Dell Ultrasharp U2415 Zwart | € 277,09 | € 554,18 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Antec VPF Series 450W | € 51,30 | € 51,30 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 104,99 | € 104,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.343,32 | |
Ik wil dus twee schermen, ik heb deze niet goed in mijn wenslijst gekregen.. als iemand me hierbij kan helpen, graag!
Alvast bedankt voor jullie feedback op mijn samengesteld systeem.
Groeten,
Coen