Weet je zeker dat je niet je neus kijkt? Bij mij staan ze gewoon
En goed om jou hier weer eens te zien, blackTIE!
Edit: inderdaad weg dus. Wil je specifieke viewcounts weten, ze zijn nog altijd geen geheim en je kunt ze dus vragen. On a more personal note: ik snap de reden heel goed, maar ik snap ook dat je het jammer vindt
Edit: inderdaad weg dus. Wil je specifieke viewcounts weten, ze zijn nog altijd geen geheim en je kunt ze dus vragen. On a more personal note: ik snap de reden heel goed, maar ik snap ook dat je het jammer vindt
[ Voor 48% gewijzigd door arnoudwokke op 09-06-2015 08:03 ]
Viewcount artikels verdwenen
Kees schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:09:
Dat is een bewuste keuze om die niet meer aan gebruikers te tonen omdat die cijfers niet altijd even helder waren.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Ik zie het ook niet meer? Laatste versie FF
arnoud ziet het denk ik vanwege een hogere status of custom layout?
arnoud ziet het denk ik vanwege een hogere status of custom layout?
[ Voor 9% gewijzigd door MicGlou op 08-06-2015 21:52 ]
Voor niet-crew is het inderdaad niet meer mogelijk om pageviews te zien...
Ik ben helemaal geen stagiair
Aha. Ik had in het forum gezocht op de term pageviews ipv viewcount. Vandaar dat ik de eerdere thread erover niet gespot had. Never mind. Als lezer vind ik het toch een gemis moet ik zeggen...
Voor interne users (zoals de redactie) zijn ze nog wel zichtbaar, maar anders niet. Aanleiding hiervoor is niet dat we onze pageviews ineens een bedrijfsgeheim vinden, maar omdat we merkten dat door de toevoeging van kortere reviews naast de uitgebreide reviews/artikelen én mogelijkheid tot het weergeven van een review als één pagina de aantallen onderling nog minder goed te vergelijken zijn dan ze al waren – en dat riep vragen op. Om te voorkomen dat het voor nog meer verwarring zou zorgen, is de weergave van de viewcounter dus uitgeschakeld.
Pagina: 1