Toon posts:

[iPad 2] Slecht bereik wifi en langzaam internet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag,

Na ongeveer een jaartje is mn ipad 2 hard achteruit gegaan. Met wifi heb ik altijd 1 streepje terwijl de modem in de kamer ernaast zit. Alleen als ik recht tegenover de modem zit (mn modem zit in een tv kast) heb ik goed bereik. en daarnaast is mn ipad2 in het algemeen ook super traag geworden.

Ik heb van alles op internet gezocht, ipad harde reset gegeven, factory reset, geen games erop maar niks werkt. en nu weet ik niet meer waaraan het kan liggen :? :?

fyi, heb nu maar iOs 8.1.2 met jailbreak erop gezet.

Weet iemand hoe ik het kan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:22
Ik heb de titel iets verduidelijkt. Werkt het met andere apparaten wel goed? Oftewel heb je dit probleem alleen met de iPad 2?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:22
Dus je iPad is wat langzamer geworden na een IOS update?

En had je die problemen met de wifi al toen of zijn die later opgetreden? Hoe is de wifi met andere apparaten?

Ik vraag dit omdat mijn iPad2 na de update naar de laatste IOS versie ook wat trager is geworden. Iets met oude beestjes die nieuwe software niet goed behappen. Dus je kan 2 problemen hebben (slecht wifi/tragere iPad) die jij als 1 ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
soms helpt het om de antenne te laten vervangen, vooral als scherm ooit vervangen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoedje schreef op maandag 08 juni 2015 @ 18:02:
Ik heb de titel iets verduidelijkt. Werkt het met andere apparaten wel goed? Oftewel heb je dit probleem alleen met de iPad 2?
Alleen met de iPad 2. mn samsung s4 heeft gewoon prima internet. overal bereik.

dus ik denk echt dat het aan de ipad ligt.