• Septimus_
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09-2024
Hallo,

Sinds vandaag gaat mijn desktop / pc niet meer aan.
Gisteren begon het denk ik, toen ik op de start knop drukte leek het alsof mijn pc op volle toeren draaide voor ongeveer een minuut lang. Ik kreeg geen beeld op mijn monitor, pas na die ene minuut, na die minuut draaide mijn pc ook niet meer op volle toeren ( de fans draaiden heel hard en veel lawaai ).

Deze morgen had ik hetzelfde probleem, nu zelfs 2 minuten lang dat mijn pc op volle toeren draaide en ik maar geen beeld kreeg. Toen deed ik mijn pc maar uit door het stroom er af te halen. Daarna deed die het weer.

Op dit moment ben ik net terug gekomen van school, weer dat zelfde probleem, volle toeren en geen beeld en het ging maar door. Weer stroom er af. Toen deed ik even mijn kast open en zag dat 2 fans draaiden, behalve de fans van mijn GPU, dus ik dacht daar is iets mis mee, maar nu denk ik dat het meer aan de PSU ligt, dit weet ik niet zeker tho.

Nu gaat mijn pc dus helemaal niet meer aan, en soms is het zo dat alleen 1 fan draait. De fan draait dan even 1 - 2 seconde, dan gaat ie weer uit, en dan gaat ie weer draaien.

Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik heb mijn verhaal maar zo duidelijk mogelijk uitgeschreven zodat misschien iemand dit probleem kent en mij zou kunnen helpen.

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Ik vind het maar onduidelijk. Kreeg je wel de post te zien toen hij zo begon te blazen? Normaal bij het opstarten gaan alle fans op 100% tot na de post. Heb je trouwens dit al doorgelezen/geprobeerd?
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• Septimus_
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09-2024
MB113 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:56:
Ik vind het maar onduidelijk. Kreeg je wel de post te zien toen hij zo begon te blazen? Normaal bij het opstarten gaan alle fans op 100% tot na de post. Heb je trouwens dit al doorgelezen/geprobeerd?
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter
Wat snap je niet ? En nee heb die topic nog niet gelezen, ga ik wel even doen.

• MB113
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

MB113

Netwerken is net werken.

Septimus_ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:02:
[...]

Wat snap je niet ? En nee heb die topic nog niet gelezen, ga ik wel even doen.
Vooral dit stukje hier.
Septimus_ schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:50:

Op dit moment ben ik net terug gekomen van school, weer dat zelfde probleem, volle toeren en geen beeld en het ging maar door. Weer stroom er af. Toen deed ik even mijn kast open en zag dat 2 fans draaiden, behalve de fans van mijn GPU
Zoals ik het zo lees zie jij fans draaien zonder stroom erop? Dat kan niet. Wat bedoel je hier?

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Probleemtopics
CSL is geen thuishonk voor probleemtopics.
CSL Beleid

Schopje richting PMG.

Begin eerst eens met een compleet lijstje van je systeem voor de mensen zonder glazen bol ;).

Verwijderd

Ik weet echt niet wat ik moet doen, ik heb mijn verhaal maar zo duidelijk mogelijk uitgeschreven zodat misschien iemand dit probleem kent en mij zou kunnen helpen.
Zou erg graag meedenken en helpen maar dan heb ik wel de specificaties van de pc nodig.......
Pagina: 1