Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Printer - ADF met schutblad

Pagina: 1
Acties:

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-10 12:53

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een oplossing om met ADF (Automatic document feeder dus) in 1x een batch papier te kunnen inscannen. Uiteindelijk moeten dit wel meerdere documenten worden (PDF zoals het nu ook al is). Om hier onderscheid in te maken moet er na elk document een 'schutblad' komen, zodat de printer weet dat er een nieuw document begint.

Nu heb ik mij al helemaal lam gezocht maar nog geen enkele oplossing kunnen vinden. Nu gebruik ik wellicht de verkeerde zoektermen of zoiets bestaat niet (?).

Het liefst is de implementatie zo ruim mogelijk, dat het op allerlei verschillende printers werkt. Moet het met zo'n PCL driver macro dan is het ook prima.

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:05
Volgens mij moet je dit achteraf laten verwerken door een automatisch programma op een werkstation. Dus gewoon allemaal losse bestanden per blad laten versturen naar deze werkstation en die zal alles voor je sorteren.

GTA VI - All aboard the hype train!!

• AJMRaijmakers
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-11 16:04
Precies, je moet niet naar een printer zoeken maar naar software die de scheiding maakt.
Heb dit zelf toegepast via mijn werk. de schutbladen bevatten barcodes die herkend worden door de software en zo de documenten in bepaalde mappen zet.