Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn huidige desktop is al veel te oud en ook mijn laptop kan de betere games gewoon niet meer aan.
De nieuwe desktop moet in ieder geval de nieuwste games (GTAV, BF4) op ultra aan kunnen. Af en toe werk ik met autocad,photoshop en adobe premiere pro maar dat doe ik meer als hobby.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 euro met een max. van 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een beeldscherm (Samsung Syncmaster BX2450 Zwart, 24'' 1080p) en alle andere randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb minimaal 8gb werkgeheugen nodig, ik zit nog altijd te twijfelen of ik meteen naar 16GB wil gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst intel. Ik heb zowel met AMD als Nvidia goede ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een pc puur gekeken naar preformance en het liefst zo stil mogelijk. Ik heb overigens geen kleurschema in gedachten. De desktop moet dus stil zijn en ik wil de optie hebben om later naar 16gb te kunnen upgraden. Weinig stroomverbruik is een plus, maar geen must.
Ga je overklokken?
Nee, ik zie de voordelen er niet van in.
Welk advies zoek ik?
Ik heb al een behoorlijk tijdje lopen spitten op tweakers en kwam uiteindelijk op deze build uit.
Waar ik nog wel over twijfel is of ik de (pricewatch: Fractal Design Define Mini) in combinatie met de (pricewatch: ASRock B85M Pro4) moet nemen aangezien dat toch een behoorlijk stuk kleiner is.
(Ik heb overigens wel de ruimte voor de R5)
Verder zag ik dat er bij de geheugenkaarten de (pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU) . Nu zal mij die paar euro een worst wezen, maar wat is eigenlijk het verschil?
Overige feedback is zeer welkom.
Alvast bedankt voor jullie tijd en input!
Mijn huidige desktop is al veel te oud en ook mijn laptop kan de betere games gewoon niet meer aan.
De nieuwe desktop moet in ieder geval de nieuwste games (GTAV, BF4) op ultra aan kunnen. Af en toe werk ik met autocad,photoshop en adobe premiere pro maar dat doe ik meer als hobby.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200 euro met een max. van 1300 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb al een beeldscherm (Samsung Syncmaster BX2450 Zwart, 24'' 1080p) en alle andere randapparatuur.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb minimaal 8gb werkgeheugen nodig, ik zit nog altijd te twijfelen of ik meteen naar 16GB wil gaan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het liefst intel. Ik heb zowel met AMD als Nvidia goede ervaringen mee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zoek een pc puur gekeken naar preformance en het liefst zo stil mogelijk. Ik heb overigens geen kleurschema in gedachten. De desktop moet dus stil zijn en ik wil de optie hebben om later naar 16gb te kunnen upgraden. Weinig stroomverbruik is een plus, maar geen must.
Ga je overklokken?
Nee, ik zie de voordelen er niet van in.
Welk advies zoek ik?
Ik heb al een behoorlijk tijdje lopen spitten op tweakers en kwam uiteindelijk op deze build uit.
Waar ik nog wel over twijfel is of ik de (pricewatch: Fractal Design Define Mini) in combinatie met de (pricewatch: ASRock B85M Pro4) moet nemen aangezien dat toch een behoorlijk stuk kleiner is.
(Ik heb overigens wel de ruimte voor de R5)
Verder zag ik dat er bij de geheugenkaarten de (pricewatch: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU) . Nu zal mij die paar euro een worst wezen, maar wat is eigenlijk het verschil?
Overige feedback is zeer welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B6 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 371,95 | € 371,95 |
| 1 | WD Green WD20EZRX | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 85,91 | € 85,91 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 25,89 | € 25,89 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 12,27 | € 12,27 |
| 1 | Seasonic S12G 450W | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 84,95 | € 84,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.147,72 | |
Alvast bedankt voor jullie tijd en input!