Op zoek naar een all in one printer

Pagina: 1
Acties:

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-02 21:10
Me huidige printer heeft er geen zin meer in dus opzoek naar nieuwe.
De volgende dingen vind ik belangrijk
Kunnen scannen
Kleuren printen
Wifi
Als het voor kleine meerprijs is kan A3 wel eens handig zijn.
Had zelf deze 2 printers gevonden maar misschien hebben jullie nog opmerkingen of ideetjes
pricewatch: Brother MFC-J5320DW
pricewatch: Brother MFC-J6520DW

• phpn3rd
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07:51
Zijn er nog verdere eisen die je aan je printer stelt? Het lijkt erop dat je een voorkeur hebt voor Brother; is dit zo? Verder: hoeveel wil je printen? En is inkjet dan wel zo handig of kun je toch beter voor laser gaan?

Op zich zien de printers die je noemt er prima uit. Heb zelf ook een Brother en ben er erg tevreden over.

• ppatrick
Print denk ik zo 50-100 pagina's per jaar. Dacht misschien is het wel handig dat je A3 kan printen en bij andere merken kom je dan ruim 100 euro meer uit maar als er van andere merken betere opties zijn geen probleem totaal niet merk gebonden.

Laser heb ik aan dacht maar voor kleuren zijn die toch best wel duur. Wat kan ik verder nog hebben qua eisen op printer gebied laatste keer dat ik er eentje kocht is denk zo 10 jaar geleden dus geen idee wat ze nog meer kunnen eventueel.

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-01 09:44
Ik heb zelf van het weekend deze: pricewatch: Brother MFC-J4620DW gehaald....

Scheelt je een paar tientjes ten opzichte van de 6520DW, kan dat wat jij vraagt en ietsje betere specs... check de vergelijking

[ Voor 27% gewijzigd door Quadradial op 08-06-2015 15:21 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-02 14:38

Edmin

Crew Council

get on my horse!

> CAA

• ppatrick
Kwam een leuke aanbieding tegen met een Canon 475 deze maar gekocht print toch haast nooit op A3 bedankt voor mee denken.
Pagina: 1