Hallo allemaal,
Mijn huidige 40 inch Samsung tv is hard aan vervanging nodig.
Ik ben opzoek naar een tv voor de komende paar jaar.
Ik ben totaal geen expert, vandaar mijn vragen.
Ik twijfel vooral tussen de volgende zaken:
-Sony of Samsung? Deze twee merken trekken mij het meeste, maar ik heb moeite een keuze te maken tussen beide tv's.
-55 inch of 65 inch. Ik zit op ongeveer 3.30m van mijn tv af. De 40 inch die ik nu heb, is sowieso een stuk te klein. Echter ben ik bang dat ik te groot/klein ga kiezen. Ervaringen?
-UHD of FHD. Ik begrijp heel goed dat dit veel gevraagd wordt. Toch zet ik het er even bij.
Ik gebruik de tv voor de volgende zaken:
-PS4, veelvuldig voor spellen als Fifa en Cod
-Netflix, Speel ik nu af via PS4, maar als dit handiger kan graag.
-Popcorn. Nu via mijn laptop. Veel te omslachtig. Als dit tegenwoordig beter kan, zou dit een flink pluspunt zijn.
-Championsleague
Ik zou het niet erg vinden om over een paar jaar weer een nieuwe tv te kopen. Deze tv zou dan gewoon naar de slaapkamer kunnen.
Budget is maximaal 3000 euro, maar ik heb het idee dat dit een beetje overdreven is voor mijn wensen.
Mijn oog valt momenteel op de 2014 en 2015 modellen van zowel Samsung als Sony.
De 2015 modellen wil ik alleen kopen als dit echt meerwaarde heeft. (Of als het maar een paar honderd verschil is..)
Hoor graag jullie reacties.
Bij voorbaat dank!
Mijn huidige 40 inch Samsung tv is hard aan vervanging nodig.
Ik ben opzoek naar een tv voor de komende paar jaar.
Ik ben totaal geen expert, vandaar mijn vragen.
Ik twijfel vooral tussen de volgende zaken:
-Sony of Samsung? Deze twee merken trekken mij het meeste, maar ik heb moeite een keuze te maken tussen beide tv's.
-55 inch of 65 inch. Ik zit op ongeveer 3.30m van mijn tv af. De 40 inch die ik nu heb, is sowieso een stuk te klein. Echter ben ik bang dat ik te groot/klein ga kiezen. Ervaringen?
-UHD of FHD. Ik begrijp heel goed dat dit veel gevraagd wordt. Toch zet ik het er even bij.
Ik gebruik de tv voor de volgende zaken:
-PS4, veelvuldig voor spellen als Fifa en Cod
-Netflix, Speel ik nu af via PS4, maar als dit handiger kan graag.
-Popcorn. Nu via mijn laptop. Veel te omslachtig. Als dit tegenwoordig beter kan, zou dit een flink pluspunt zijn.
-Championsleague
Ik zou het niet erg vinden om over een paar jaar weer een nieuwe tv te kopen. Deze tv zou dan gewoon naar de slaapkamer kunnen.
Budget is maximaal 3000 euro, maar ik heb het idee dat dit een beetje overdreven is voor mijn wensen.
Mijn oog valt momenteel op de 2014 en 2015 modellen van zowel Samsung als Sony.
De 2015 modellen wil ik alleen kopen als dit echt meerwaarde heeft. (Of als het maar een paar honderd verschil is..)
Hoor graag jullie reacties.
Bij voorbaat dank!
FFXIV: Brawny Brawler