Toon posts:

Amazon.de retour - commercial invoice

Pagina: 1
Acties:
  • 934 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een artikel van amazon.de dat retour moet. Voorheen had je altijd een verzendlabel voor op de doos en een streepjescode voor in de doos, afgeven en klaar.
Nu krijg ik een ongefrankeerde retourlabel, een streepjescode voor in de doos én een Commercial Invoice :S
Over die Commercial Invoice staat niets vermeld wat je ermee hoort te doen. Gewoon op de doos plakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Commercial Invoice is voor de douane. Dus ja, dat lijkt me er een voor op de buitenkant van de doos. Let wel even op wat er precies staat (en of jij nog iets moet invullen).

Bij enige twijfel: vraag het aan Amazon ;)

[ Voor 11% gewijzigd door F_J_K op 08-06-2015 14:23 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds wanneer is het retourproces veranderd door Amazon?
Als ik het goed begrijp moet ik nu 13 euro betalen (bij afgifte bij postnl) en betaalt Amazon achteraf tot 8,40 terug.

Lekker dan wanneer postnl het eerst niet bij heeft voor aflevering en het bij de volgende poging bij de buren afgeeft, terwijl ik het gewoon direct bij de deur had willen weigeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:25
De laatste keer dat ik wat bestelde daar kon ik het terugsturen naar een NL-adres (als ik me niet vergis). Is het niet gewoon een antwoordnummer (= gratis verzenden)?

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Volgens mij, als je op "mijn bestellingen" drukt, kan je daar een retourlabel afdrukken met antwoordnummer (gratis).

Als je een amazon-warehouse item koopt krijg je inderdaad niet alles terug van de verzendkosten.

Mijn laatste bestelling was 2 maanden geleden.

ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:13
Bij het artikel staat gewoon "Verkauf und Versand durch Amazon"

Waarom deze dan ineens teruggestuurd moet worden naar Duitsland op deze manier is me dan ook niet duidelijk :?
M'n laatste retour van maart ging idd ook gewoon via antwoordnummer naar Nederland... Toen had je wel al dat afhankelijk van de retourreden er verzendkosten in het spel kwamen

[ Voor 14% gewijzigd door henri86 op 08-06-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dit is dus typisch iets wat je aan Amazon vraagt, topics zijn niet bedoeld ter vervanging van de klantenservice :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.