Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Jelle112
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-04-2022
Kruitvat biedt een Nokia Lumia 532 Microsoft Smartphone aan, voor de prijs van €54.

Ik ben niet veeleisend maar wil wel het Internet op om berichtjes te lezen en iets op te zoeken.

ik gebruik een priepaid kaart volgens de folder is het een simlockvrij toestel.

Mijn vraag is, is dit een redelijk toestel voor dat geld.

Groetjes.

Verwijderd

In het segment onder de 80 euro lijkt mij het de telefoon om te kopen.
Pro

+ Rigid casing
+ Removable battery
+ Extensive storage expansion possible
+ Smooth-running operating system
+ Acceptable camera
+ Lots of included software
+ Casing barely heats up
+ Decent price/performance ratio
Cons

- Virtually useless front-facing camera
- No camera flash
- Short battery life
- Low-contrast screen
- Touchscreen sometimes inaccurate
- GPS tracking not always precise
Ik zelf zou hem overslaan vanwege de korte batterijtijd, ontbreken miracast, of hdmi.

• Kiske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-10 20:57
Maar voor 54,- lijkt mij dat je geen beter alternatief kunt krijgen.
Ik heb hem tenminste ook besteld

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Sterker nog, kruidvat verkoopt de 532 deze week voor €49,99 simlock vrij.

• Jelle112
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-04-2022
Bedank voor jullie reactie, alleen weet ik niet zeker of hij simlock vrij is, als ik verder zoek kom ik hem tegen met een sim kaart van Vodafoon.

Ben nog even aan het nadenken.

Bedankt.

• Kiske
Ja dat is zonder de thuis kopie heffing. Totaal dus 54 euro.
Mizgala28 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:11:
Sterker nog, kruidvat verkoopt de 532 deze week voor €49,99 simlock vrij.

Verwijderd

Volgens mij is dit voor de prijs een prima telefoon.

• Kiske
Jelle112 schreef op maandag 08 juni 2015 @ 22:13:
Bedank voor jullie reactie, alleen weet ik niet zeker of hij simlock vrij is, als ik verder zoek kom ik hem tegen met een sim kaart van Vodafoon.

Ben nog even aan het nadenken.

Bedankt.
Simkaart Vodafone zit er inderdaad bij. Maar volgens
folder simlock vrij. Je kan er dus een andere simkaart in doen. En anders gewoon weer retour kruidvat

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Sterker nog, ik daag je uit om een betere te vinden voor die prijs, nee, grijze import telt niet.

Simlocks zijn volgens mij grotendeels verleden tijd, mijn Vodafone Lumia 820 slikt ook mijn MV simkaart, van KPN dus.

People as things, that’s where it starts.

Verwijderd

Ik heb de telefoon lumia 532 net gekocht, kan iemand mij vertellen hoe het achterklepje van de telefoon open gaat, heb de instructie video bekeken maar het lukt niet, hij is trouwens wel simlock vrij.
Groeten Carolien

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Ah, hetzelfde geweldige idee als mijn Lumia 820 heeft, https://www.youtube.com/watch?v=-eYKpyTgyUo laat het ook vrij goed zien, maar het gaat je dus je nagels kosten. Duim op de camera, en dan de achterkant eraf pulken, letterlijk. Wees maar niet bang dat je hem breekt, want het is een stuk sterker dan je denkt.

Gelukkig hoef je de achterkant zelden eraf te halen.

People as things, that’s where it starts.

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-10 19:53
Welnee, die Lumia 5xx zijn heel makkelijk te openen. Als het je nagels kost, dan doen je het absoluut verkeerd. Je hoeft niet eens je nagels te gebruiken, want die dingen hebben een vrij dikke rand, die je omlaag kunt drukken.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30

P_Tingen

omdat het KAN

Ik heb zo'n telefoon bij Kruidvat gekocht voor mijn vrouw. Die had eerst een el cheapo Android maar die werd wel erg traaaaaaaaaaaaaaag. Nu dus de 532 en wat een mooi ding is dat! Ik heb zelf een 735 en daar is het scherm uiteraard veel mooier (want oled) maar voor de rest is de 532 een supervlot toestel. En het OS is veel makkelijker te snappen dan Android, scheelt ook weer (al was mijn vrouw nét gewend aan de Android interface...)

... en gaat over tot de orde van de dag

Verwijderd

Heb de Lumia 532 sinds kort in mijn bezit.

Ik ben vandaag heel wat winkels afgegaan op zoek naar een screenprotector zonder resultaat.
Online heb ik wel enkele screenprotecters gevonden. Welk merk screenprotector is goed? Bij Coolblue zag ik dat de Mobilize erg stevig (19€) is als screenprotector, maar dat bij de review stond dat hij snel los laat van het scherm.

Daarnaast ben ik op zoek naar een pouch hoesje die niet flinterdun is (zoals de hoesjes op de markt voor 5€).
In welgeteld 1 winkel heb ik met moeite mijn Lumia in een universeel hoesje kunnen proppen. Ik kreeg het advies om online te kijken. Hoe is de kwaliteit van de Valenta pouch hoesjes? Of zijn er kwalitatief betere hoesjes voor de Lumia 532?

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:35

The Wizard

Moderator Mobile
Open even een aparte topic in het wearables gedeelte, daar kunnen we je beter helpen.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Pagina: 1