Ben niet slim, maar wel dom
Verwijderd
http://www.makepcb.com/ is volgens mij van niels @ ledsee.com. Zou je even wat reviews van kunnen opzoeken. Is een Nederlander die zich in China heeft gehuisvest.
Ik haal mijn pcb's altijd van iTeadStudio. PCB's zijn altijd prima.
Bestukken kunnen ze ook, maar 8 weken is toch wel de gangbare turn-time voor normaal tarief, in europa dan.
Bestukken kunnen ze ook, maar 8 weken is toch wel de gangbare turn-time voor normaal tarief, in europa dan.
PCBcart heb ik prima ervaringen mee. Enkel PCBs dan, maar die zijn altijd netjes op tijd.
Voor bestucken is 8 weken in Europa zeker een zeer normale levertijd. Denk aan 4 weken om de componenten te sourcen en 4 weken productietijd. Wil je de beste prijzen is het heel normaal dat de componenten sourcen langer duurt waardoor de levertijd nog wat langer is.
Voor bestucken is 8 weken in Europa zeker een zeer normale levertijd. Denk aan 4 weken om de componenten te sourcen en 4 weken productietijd. Wil je de beste prijzen is het heel normaal dat de componenten sourcen langer duurt waardoor de levertijd nog wat langer is.
[ Voor 6% gewijzigd door wesleytjuh op 08-06-2015 11:49 ]
AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!