ik was net vredig aan het CSen op mijn vaste server strikerz, toen ik ineens een time-out kreeg. nou heb ik van meer mensen gehoord dat zei er ook niet meer opkunnen, en alleen de bookable nog online is. iemand een verklaring??????
GoT heeft een war. Dus laat ze ff rustig spelen en als ie klaar is mag je er weer op
Meen je dat nou? Is die war zo belangrijk dat ze de hele machine nodig hebben?
Of is het gewoon onderhoud?
Of is het gewoon onderhoud?
Ze willen gewoon zo optimaal spelen zonder last van hoge loads/lag/whatever. Aangezien de servers van hun zijn is dat hun goedrecht.Op zondag 17 juni 2001 20:49 schreef Mennootje het volgende:
Meen je dat nou? Is die war zo belangrijk dat ze de hele machine nodig hebben?
Ze kunnen nu gewoon in alle rust spelen.
Verwijderd
Op zondag 17 juni 2001 21:11 schreef NaLiN het volgende:
net alsof GoT zo goed is ...
Ohh .. sorry ben je eigendunk vergeten
*SORRY*
L:)
Hallo meneer eigendunk. Er staat toch nergens dat iemand zegt dat ze zo goed zijn? Zou je je trolls dan achterwege kunnen laten? Dank u.Op zondag 17 juni 2001 21:11 schreef NaLiN het volgende:
net alsof GoT zo goed is ...
doe dan eens een war tegen hq...
die accepte jullie de vorige keer niet
hallo
En voor deze zaken heeft strikerz.net een eigen forum.Op zondag 17 juni 2001 21:25 schreef NaLiN het volgende:
doe dan eens een war tegen hq...
geen zin om overal heen te gaan surfen
hallo
Dan zeg ik het duidelijk: Voor het regelen van CS wars met [GoT] mag je naar een ander forum dat er speciaal voor is, namelijk hun EIGEN forum.Op zondag 17 juni 2001 21:27 schreef NaLiN het volgende:
Verwijderd
Ohh nee.. stel je voor dat je je goddelijke vingers moet gebruikenOp zondag 17 juni 2001 21:27 schreef NaLiN het volgende:
JEEz... Mr eigendunk BIG time..
Gaat je moeder pesten met je eigendunk
"Mama, ik ben heel goed in CS"
moeder: *SLAP* "bek houwe en eten"
hahaha, ik vind het eigenlijk wel goedOp zondag 17 juni 2001 21:27 schreef NaLiN het volgende:
Nalin, als je klachten over Strikerz.net hebt mag je daar naar toe. dit is NIET de plaats daarvoor.
en wegens ongeloofelijk trollen krijg je meteen 1 waarschuwing.
en wegens ongeloofelijk trollen krijg je meteen 1 waarschuwing.
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()