Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:04

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
Dag Tweakers,

Al een redelijke tijd zit ik met een vraag in mijn hoofd waar ik via Google geen antwoord op kan vinden. Ik wil mij binnenkort meer verdiepen in het filmen van Chinese producten voor één van mijn projecten. Nu bied ik mijn bezoekers vrij simpele videocontent aan en vond het wel eens tijd om betere content te kunnen bieden.

Echter, ik weet niet precies hoe het noemt.
Beschrijving: wanneer je een videoshot hebt laat je het beeld van A naar B smooth bewegen.
Voorbeeld: video: Sony Xperia Z3+ - Een heel bescheiden update (vanaf 2:15 tot 2:27)

En daarnaast: hoe doet men dit? Gebeurt dit door middel van software, een bepaalde techniek tijdens een opname? Volgens mij is mijn vraag heel simpel maar kom er écht niet uit :+.

Alvast bedankt en een goede week!

Groet,
Bas

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transition of fade-in/fade-out zijn termen die je zou kunnen proberen.
Een voorbeeldje van hoe je in Photoshop video's kunt bewerken:

Er zijn echter andere programma's beschikbaar die eventueel geschikter zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 12:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

ViezeVis schreef op maandag 08 juni 2015 @ 00:11:
Dag Tweakers,

Al een redelijke tijd zit ik met een vraag in mijn hoofd waar ik via Google geen antwoord op kan vinden. Ik wil mij binnenkort meer verdiepen in het filmen van Chinese producten voor één van mijn projecten. Nu bied ik mijn bezoekers vrij simpele videocontent aan en vond het wel eens tijd om betere content te kunnen bieden.

Echter, ik weet niet precies hoe het noemt.
Beschrijving: wanneer je een videoshot hebt laat je het beeld van A naar B smooth bewegen.
Voorbeeld: video: Sony Xperia Z3+ - Een heel bescheiden update (vanaf 2:15 tot 2:27)

En daarnaast: hoe doet men dit? Gebeurt dit door middel van software, een bepaalde techniek tijdens een opname? Volgens mij is mijn vraag heel simpel maar kom er écht niet uit :+.

Alvast bedankt en een goede week!

Groet,
Bas
Gewoon met een videokop op je statief, daar kun je doorgaans met een ring de weerstand instellen en zo een mooie vloeiende pan beweging maken.

Zoek maar eens op het video truukje met het elastiek voor als je geen budget hebt voor een soepele videokop op je statief ;)

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViezeVis
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18:04

ViezeVis

Sample Text

Topicstarter
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=YFATuNMqs1E]

Dit is inderdaad wat ik bedoelde, alleen zoiets zou toch bijvoorbeeld in Vegas Pro ook mogelijk moeten zijn?
Jazeker kan dat! Na een beetje wat simpels proberen kwam ik er toch uit.

[ Voor 19% gewijzigd door ViezeVis op 08-06-2015 07:51 ]

Seat Leon 5F Howto's & Retrofits | Eigen KPN router topic