Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Borromini
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Borromini

Mislukt misantroop

Topicstarter
Ik heb al een aantal verwoede pogingen achter de rug om mijn nieuwe Z3 te unlocken (OK), te rooten (OK) en een custom recovery (niet zo best) te geven.

Het uiteindelijke doel is CM12.1. Ik heb hiervoor vooral Nexus-apparaten gehad (en een Moto G 2014) en unlocken, custom recovery en dito ROM ging altijd vlot. Dus ik heb wel een beetje ervaring.

Ik heb volgende instructies gevolgd om CM te installeren, maar verder dan het boot-image ben ik niet geraakt. Dat staat erop, dat leek goed te flashen. Apparaat herstart, zwart scherm, adb devices ziet het apparaat maar alleen als 'offline'. Aangezien ik geen OS meer lijk te hebben (met de boot.img van CM en een originele Sony-ROM voor de rest werkt het niet) kan ik geen foutopsporing toestaan via USB, dus ik vrees dat ik een beetje vast zit.

Ik raak ook niet in het recoverymenu (als dat er überhaupt al is). Wat kan ik nog proberen?

Edit: vals alarm, ik geraak nog wel in fastboot, maar als ik daar de recovery flash met

code:
1
fastboot flash recovery Z3C-lockeddualrecovery2.8.15-RELEASE.flashable.zip
maar daarna krijg ik nog steeds (zowel in fastboot als tijdens de gewone opstartprocedure) een zwart scherm.

Hoe kan ik dit fiksen?

Edit2: Met deze recovery geprobeerd en dat lijkt wel netjes te werken.

[ Voor 22% gewijzigd door Borromini op 07-06-2015 23:46 ]

Got Leenucks? | Debian Bookworm x86_64 / ARM | OpenWrt: Empower your router | Blogje

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-11 10:43
Goed dat je er zelf uitgekomen bent.
De Recovery die je probeerde te flashen, was de dualRecovery voor locked bootloaders. Vandaar de semi-brick