Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tweakerjunior
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17-11 20:18
Hallo allemaal,

Sinds gister avond doet mijn telefoon raar. Als ik mijn telefoon wil vergrendelen start hij soms opnieuw op. Ik voel eerst een tril en dan komt er op het scherm dat het toestel na 3 seconden uit gaat. Het betreft een HTC One X met ARHD. Is dit een software fout? Ik heb het toestel meerdere malen gereboot maar het probleem is niet verholpen. Ik heb nog 4 dagen garantie :) Dus als het een hardware fout is moet ik mijn telefoon snel opsturen voor een reperatie :)
Ik heb niks op internet gevonden over mijn probleem...

Alvast bedankt ;)

[ Voor 5% gewijzigd door tweakerjunior op 07-06-2015 20:53 ]

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
zet eerst eens de stock rom terug.. als je met custom roms aan de slag gaat kan er wel eens iets onverwachts gebeuren

Strava

• tweakerjunior
Prulleman schreef op maandag 08 juni 2015 @ 16:41:
zet eerst eens de stock rom terug.. als je met custom roms aan de slag gaat kan er wel eens iets onverwachts gebeuren
Na het installeren van mijn eerste custom rom was ik mijn backup kwijt geraakt... 8)7 8)7 ( heel dom van me). Ook vind ik op internet geen stock rom en ruu... Helpt het als ik een softreset doe...? Ook is ARHD gebaseerd op de stock rom dus is er weinig verschil denk ik..

• tweakerjunior
Ik heb mijn telefoon in de veilige modus gestart en ik merk geen verschil....

Oops Sorry voor dubbele post.

[ Voor 17% gewijzigd door tweakerjunior op 08-06-2015 20:11 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
tweakerjunior schreef op maandag 08 juni 2015 @ 19:06:
[...]

Na het installeren van mijn eerste custom rom was ik mijn backup kwijt geraakt... 8)7 8)7 ( heel dom van me). Ook vind ik op internet geen stock rom en ruu... Helpt het als ik een softreset doe...? Ook is ARHD gebaseerd op de stock rom dus is er weinig verschil denk ik..
De stock rom is toch echt wel te vinden. Gewoon even intypen op Google en proberen ;)

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021

Money isn't rellevant..... who you are is.....

• tweakerjunior
Bedankt voor het zoeken :)

Ik heb een HTC one X geen HTC one :)

Ik donderdag of vrijdag zoeken naar de stockrom. Heb geen tijd door school :)

Bedankt voor jullie hulp.

• burrfoot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 28-07 13:49
maandag 4 dagen garantie resterend. Donderdag 4e dag ... Wil niet flauw doen maar dan ben je te laat als je je toestel zou inleveren voor reparatie... Vandaag uiterlijk, tegen de tijd dat je toestel bij het HTC servicepunt aan de beurt is , is het je laatste dag van de garantie....

"if you can't fix it with a hammer, try a bigger hammer"

• tweakerjunior
burrfoot schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:34:
maandag 4 dagen garantie resterend. Donderdag 4e dag ... Wil niet flauw doen maar dan ben je te laat als je je toestel zou inleveren voor reparatie... Vandaag uiterlijk, tegen de tijd dat je toestel bij het HTC servicepunt aan de beurt is , is het je laatste dag van de garantie....
Ik heb een app geïnstalleerd die het scherm vergrendeld en onstaan de zelfde problemen. Ik ga denk ik een softreset uitvoeren....

edit1: Een softreset uitgevoerd en het lijkt tot nu toe wegtegaan... Ik ben benieuwd

edit2 : Ik heb alvast een reparatie geboekt op 4 juli. Ze mogen van mij de wifi en warmte problemen wel fixen..

[ Voor 16% gewijzigd door tweakerjunior op 09-06-2015 17:43 ]

Pagina: 1