Welke Fans zijn beter?

Pagina: 1
Acties:

• ItsShowTimeZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-02 07:18
Ik zoek een?
Een zwarte 140mm Ventilator met Rode leds die bij een Corsair 760T Black/Red passen.

Wat is je budget?
Niet belangrijk, Fans zijn nooit heel duur.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaald merk, Bijpassende bij de huidige AF fans zou mooi zijn.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Fans worden Voorin of Bovenin mijn 760T geplaatst, op dit moment zitten de standaard fans erin ( AF140 Rear en 2x AF140 Front met Fan filter van de 760T erop ) met een extra Gelid PL12 op de plek van de voorste Drive Bay. In de kast zit een R9 290 met in de toekomst waarschijnlijk een 390x, i7 4790k Stock Clock onder een Gelid GX-7 met 2 fans in Push/Pull.

Ik zoek 2 140mm fans die ik of voorin of bovenin ga plaatsen, afhankelijk van wat slimmer is. Op dit moment zitten de Standaard AF140mm voorin met een Fan filter ervoor ( wat standaard is bij een 760T ). Nu merk ik dat er best wat warme lucht in de kast blijft hangen ( Temps in de kast zitten op 35 - 40 graden op load ) Wat in mijn vorige kast ( Antec 902 ) rond de 30 was. Naast dat ik het nodig vind, gaat het er ook om dat het er gewoon wat mooier uitziet.

Nu heb ik de volgende situaties in mijn hoofd:
- De front AF140's bovenin de kast plaatsen voor outtake en in de front SP140's plaatsen aangezien er lucht door een filter gaat.

- Bovenin de kast 2 AF140's plaatsen voor outtake en de front fans behouden met AF140's.

Wat is hier slim om te doen? Graag jullie advies.

Mvg,

Michel