Toon posts:

Groot witcher 3: Wild Hunt fan zoekt platform.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nadat ik the witcher en the witcher 2: assassin of kings heb gespeeld wil ik ook heel graag the witcher 3: wild hunt spelen. Alleen 1 probleem ik heb geen console nog een laptop of pc die dit spel aankan.
Ik ben erachter dat playstation 4 beduidend beter lijkt dan xbox one. En pc in kwaliteit uiteindelijk beter is, maar daar betaal je ook veel meer voor. Als ik voor een laptop ga is er weer het voordeel dat ik geen extra kosten heb aan een goede monitor of tv.
Mijn doel is om de aangekochte producten uiteinelijk weer te verkopen aangezien ik niet echt een vaste gamer ben.
Ik heb veel gezocht en ben erachter dat ik een laptop 15 inch acceptabel is en voor een tv 24 of 32 inch.
Mijn vraag komt eigenlijk neer op het volgende: Ik wil een playstation, laptop of pc om the witcher 3 te spelen, ik wil full hd, het hoeft niet op de ultra settings maar playstation settings net acceptabel denk ik. Mijn budget kan vrij hoog liggen max. 1600-1700 mits het tweede hands makkelijk te verkopen is met een redelijk verlies. Welk platform is aan te raden? Als je je vooreur uitspreekt zeg dan ook graag waarom je dat vind.
Ik ben redelijk goed ingelezen, via jullie site en c-net vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik denk dat je een console makkelijker doorverkoopt dan een PC, dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een 15 inch laptopscherm overweegt gok ik dat je de graphics van de console goed genoeg vindt. PS4 op een 32 inch scherm gaatimho een stuk gaver zijn dan superieure graphics op een ienieminieschermpie
ienieminieschermpie.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2015 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:10

g0tanks

Moderator CSA
Heb je wel eens meerdere uren achter een 15 inch laptop zitten werken? 15 inch is naar mijn mening wel erg klein.

Als ik je verhaal zo lees denk ik dat je het beste voor een pricewatch: Sony PlayStation 4 Zwart + pricewatch: The Witcher 3: Wild Hunt, PlayStation 4 kan gaan. Ben je voor ~€450 klaar en volgens mij kan je het heel makkelijk weer doorverkopen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Ik heb nog een paar aanvullende vragen over monitoren. Heeft het zin om een monitor te kopen met een hogere frequentie dan 60 Hz en klopt het dat fabrikanten hier vaak over liegen? input time maakt mij niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesjuhdabomb
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:38
Of al een 2e hands PS4 kopen. Heb je minder verlies bij doorverkopen :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2015 @ 18:03:
Bedankt voor de reacties. Ik heb nog een paar aanvullende vragen over monitoren. Heeft het zin om een monitor te kopen met een hogere frequentie dan 60 Hz en klopt het dat fabrikanten hier vaak over liegen? input time maakt mij niet veel uit.
Niet als je een console koopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vond TW3 prima op de Xbox One, goede framerate en ziet er erg goed uit. De PS4 versie oogt inderdaad wat scherper, maar de framerate is wel wat minder (de Xbox One doet aan dynamic scaling, als de framerate zakt schaalt hij terug naar een lagere reso, minimaal 900p en maximaal 1080p, om een aardige framerate te behouden). In ieder geval is de console ervaring goed genoeg om het niet voor een PC te hoeven kopen, het deed voor mij niet onder aan TW2 op de PC.

Een console is in ieder geval een stuk goedkoper en kun je waarschijnlijk voor een mooie prijs doorverkopen mocht je dat willen.
Pagina: 1