Toon posts:

[PW] Is de DS114+ een datalijk? Verwijderen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar ik meen (en sta daarin niet alleen: MeNTaL_TO in "[Synology] Nieuws en discussie" incl. bericht ervoor & erna) is de Synology DS114+ (de versie met plus, pricewatch: Synology DS114+) nimmer als zodanig uitgebracht. Het apparaat is evenmin terug te vinden in de jaarindex met specificaties. Naar mijn idee kan dit item worden gewist (al ben ik wel benieuwd hoe omgegaan wordt met verwijzingen als hierboven en de productkoppeling in [Synology] Nieuws en discussie).

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2015 17:10 . Reden: Nieuwsgierig naar oplossing koppelingen/verwijzingen. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
Het komt helaas wel vaker voor dat een product uiteindelijk toch niet wordt uitgebracht.
Omdat er nieuwsberichten over geschreven zijn en ook forumtopics aan gekoppeld zijn laten we deze producten meestal gewoon staan in de PW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mooijekind11 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 11:39:
Het komt helaas wel vaker voor dat een product uiteindelijk toch niet wordt uitgebracht.
Omdat er nieuwsberichten over geschreven zijn en ook forumtopics aan gekoppeld zijn laten we deze producten meestal gewoon staan in de PW.
Dank voor de terugkoppeling. Kan me wel verenigen met de keuze, achteraf topics corrigeren kan snel een reusachtige taak worden. Toch lijkt me een vlag of melding dat het niet tot verkoop is gekomen wel terecht. Ik heb een voorstel gedaan, via de verbeterknop, om een tekst in te voegen bij 'Bijzonderheden': "Synology heeft dit product uiteindelijk nooit op de markt gebracht, al zijn er wel productfoto's van in omloop (op beurzen gemaakt)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
Dan zal ik hem even goedkeuren, goede toevoeging en oplossing :-)