Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---Roel---
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-07 04:30
Geachte,

Ik wil SC2 Wings of liberty kopen, het probleem is echter dat het in de aanbieding bij bart smit is en voor een lage prijs weggaat er zijn er nog 2 op voorraad. Nu weet ik niet of ik een game key koop of een cd en als het een cd is komt het probleem: mijn nieuwe pc gaat geen DVD reader krijgen en als dan elke keer als ik de game wil spelen een usb dvd reader moet pakken wordt dat ook niks, maar het kan ook zijn dat de game een keer met een cd moet worden geïnstalleerd dan hoef ik maar een keer een dvd reader aan te sluiten. De klantenservice van bart smit reageert simpelweg niet(gister pas een mailtje gestuurd maar in die dag is die van 5 op voorraad naar 2 op voorraad gegaan).

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tumbler
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-08-2021
Je moet maar eenmalig de game activeren, je moet de code in battle.net invullen. Dan kan je de game downloaden, of hem installeren via de dvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Na installatie heb je de DVD niet meer nodig. Sterker nog, Starcraft 2 kan je zelfs zonder DVD drive installeren. Zodra je je key koppelt aan je Battle.net account heb je de mogelijkheid om de game te downloaden. Je hebt de DVD alleen nodig als je een langzame internetverbinding hebt en geen zin hebt om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TI_Observer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 26-08 08:14
het werkt hetzelfde als steam

Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---Roel---
Bedankt iedereen voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:54

g0tanks

Moderator CSA
---Roel--- schreef op zondag 07 juni 2015 @ 16:25:
De klantenservice van bart smit reageert simpelweg niet(gister pas een mailtje gestuurd maar in die dag is die van 5 op voorraad naar 2 op voorraad gegaan).
Natuurlijk niet, het is zondag.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus87
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 18:01
|:(

[ Voor 98% gewijzigd door Odysseus87 op 07-06-2015 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:54

g0tanks

Moderator CSA
Baelrog schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:11:
Online heb je WoL + HoTs voor 20-25€ , denk niet dat Bart smit daar aan kan toppen.

(Heb ze zelf samen gekocht 1,5 week geleden voor €21,00)
Als je even in de PW had gekeken, had je gezien dat WoL bij Bart Smit op dit moment €7,99 kost. ;)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kser
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-09 17:46
Je kan het zelfs nu al installeren.
Als je nog geen Battle.Net account hebt, maak er een aan.
De Starter Edition van SC2 is gratis voor iedereen, je kunt het meteen downloaden en spelen.
En zodra je WoL van de winkel hebt, open je het doosje en vul je de code in op Battle.net en dan heb je het volledige spel. Je hebt geen DVD nodig, sterker nog het is NIET aangeraden om de DVD te gebruiken aangezien het een sterk verouderde versie bevat.

edit: Er is een Battlechest beschikbaar
pricewatch unsorted: Starcraft II Battlechest (Starcraft II: Wings of Liberty + Starcraft II: Heart of the Swarm + Strategy Guide)

Dat is toch wel een mooie deal voor minder dan 20 euro.

[ Voor 31% gewijzigd door Kser op 07-06-2015 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ---Roel---
@Kser
Ik heb al een battle.net account en de starter edition uitgespeeld :) had ook niet gehoopt/verwacht dat blizzard in 2015 nog met cd's zou werken maar vroeg het toch maar voor de zekerheid aangezien ik de laatste tijd geen games heb gekocht ivm tragisch slome pc die ik van plan ben te vervangen maar ik mis financiële steun van mijn ouders.

@g0tanks
Ik had daar gekeken in PW vandaar dat ik het bij bart smit koop. Eigenlijk vind ik het gewoon een winkel die je keihard afzet want tja, de nieuwste games kosten daar 70 en bij PW 45.

En ik wist dat het zondag is

En ik heb de game besteld al vraag ik me af of dat goed is gegaan want een uur na de bestelling stond er nog steeds dat er 1 op voorraad was
Pagina: 1