N.B. Ik ben nieuw hier, dus ik moet nog wat leren
Beste Tweakers,
Ik heb laatst een PC gebouwd. Alles ging goed, heb windows ed in een keer kunnen installeren. Later verschoof ik de PC op mijn bureau terwijl hij aanstond, en hij viel plotseling uit, en daarna bleek er ook kortsluiting te zijn. Dus, alles ontkoppelen en de volgende dag weer proberen. Ik kwam erachter dat de kabel voor de psu er niet helemaal goed inzat, dus die heb ik er goed in gedaan, hem ipv in een stekkerblok direct in het stopcontact gedaan, de switch op 'on' gezet, en er was weer kortsluiting. Ook ging de PC niet aan. Hebben jullie enig idee wat het probleem is? Alvast bedankt.
Mijn PC specs:
-Intel core i5 4460 CPU
-msi z97s sli krait edition moederbord
-evga gtx 960 ssc 4gb gpu
-kingston hyperx fury black 8g RAM
-Samsung 850 evo 120g ssd
-wd blue 1tb hdd
-nzxt s340 behuizing
-Cooler master g650m PSU
-windows 8.1
Beste Tweakers,
Ik heb laatst een PC gebouwd. Alles ging goed, heb windows ed in een keer kunnen installeren. Later verschoof ik de PC op mijn bureau terwijl hij aanstond, en hij viel plotseling uit, en daarna bleek er ook kortsluiting te zijn. Dus, alles ontkoppelen en de volgende dag weer proberen. Ik kwam erachter dat de kabel voor de psu er niet helemaal goed inzat, dus die heb ik er goed in gedaan, hem ipv in een stekkerblok direct in het stopcontact gedaan, de switch op 'on' gezet, en er was weer kortsluiting. Ook ging de PC niet aan. Hebben jullie enig idee wat het probleem is? Alvast bedankt.
Mijn PC specs:
-Intel core i5 4460 CPU
-msi z97s sli krait edition moederbord
-evga gtx 960 ssc 4gb gpu
-kingston hyperx fury black 8g RAM
-Samsung 850 evo 120g ssd
-wd blue 1tb hdd
-nzxt s340 behuizing
-Cooler master g650m PSU
-windows 8.1
[ Voor 0% gewijzigd door Termunius op 07-06-2015 12:52 . Reden: Een spellingsfout ongedaan gemaakt ]