Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik maak op mijn android telefoon en tablet gebruik van Swiftkey. Hierbij heb ik regelmatig dat als ik iets wil posten op GoT dat woorden dubbel geplaatst worden, dit heb ik met andere keyboards niet kunnen herproduceren maar ook niet op andere websites. Bug report is ook bij swiftkey ingediend uiteraard, maar aangezien het enkel op GoT voorkomt post ik het hier ook. Het herproduceren is lastig aangezien het vrij random is, soms heb ik het constant maar soms ook een paar uur niet.

Zou graag eens horen of jullie hier iets mee kunnen of dat het probleem toch bij swiftkey ligt. :)

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Ik had dit laatst ook met stock google keyboard op Android M, het restarten van Chrome verhielp toen het probleem :)

[ Voor 6% gewijzigd door _David_ op 07-06-2015 00:36 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Verwijderd

Topicstarter
_David_ schreef op zondag 07 juni 2015 @ 00:35:
Ik had dit laatst ook met stock google keyboard op Android M, het restarten van Chrome verhielp toen het probleem :)
Geprobeerd. :) had niet het gewenste effect. :'( telefoon heropstarten, factory reset, allemaal geprobeerd. Probleem is er ook in alle browsers, niet alleen bij chrome.

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:10
Hier een LG G2, met de ROM van de G3. SwiftKey geeft dit probleem vooral/enkel in de Quickreply, met het standaard LG toetsenbord nergens last van. Chrome bijwerken en herstarten gaf geen effect.

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:41
Hier ook problemen, eigenlijk sinds de laatste .plan icm Swiftkey update lijkt wel.

-Zoekopdracht intikken in fora via search gaat prima
-Zoekopdracht en filters intikken in de Pricewatch gaat ook prima
-Quickreply op het forum geeft dubbele woorden.
-Probleem doet zich enkel en alleen voor op GoT

Onder Android 5 (Stock HTC M8), de nieuwste SwiftKey en Chrome mobile.

if (!coffee) {
Work = false; }

Verwijderd

Topicstarter
Ohja, android 5.1, Oneplus One, geen problemen met stock google keyboard, swype, of welk keyboard dan ook behalve swiftkey. :'(

• ShitHappens
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6vL3Vxq1Vng]
Vanaf 0:40 live in actie in het GKMT in HK.
En ja, het ziet er allemaal wat geler uit dan normaal door Twilight.

[ Voor 25% gewijzigd door ShitHappens op 07-06-2015 01:00 ]

Verwijderd

Topicstarter
Bump. :) enig idee of jullie hier wat mee kunnen? :)

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Het is volgens mij ook voorbij gekomen in het Z3C topic. Ik meen dat daar de conclusie was dat het een bug in Chrome is, maar dat zou je even moeten opzoeken.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:42

Nakebod

Nope.

Ik heb het zelf nog nooit gezien/gehad, kan het dus ook niet reproduceren.
Al post ik eigenlijk nooit mobiel.

Android 5.1.1
Chrome 32.0.2357.93
Swiftkey 5.3.0.124 (Met Material Light theme, mocht het thema nog van invloed kunnen zijn.)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Verwijderd

Topicstarter
Arie- schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:44:
Het is volgens mij ook voorbij gekomen in het Z3C topic. Ik meen dat daar de conclusie was dat het een bug in Chrome is, maar dat zou je even moeten opzoeken.
Zoals gezegd, heb het ook in andere browsers (dolphin, opera, etcetera)

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-11 16:24
ShitHappens schreef op zondag 07 juni 2015 @ 00:55:
[video]
Vanaf 0:40 live in actie in het GKMT in HK.
En ja, het ziet er allemaal wat geler uit dan normaal door Twilight.
Heb exact hetzelfde. Bijna altijd bij fok bijvoorbeeld en ook op andere sites wel eens. Zeer irritant.

Het is dus niet GoT specifiek, of het moet soortgelijke code betreffen. Weet zo niet of ik het probleem hier ook gehad heb, nu iig niet want dit type ik er mee

[ Voor 17% gewijzigd door Hertog_Martin op 12-06-2015 18:31 ]

• ShitHappens
Aparte is zelfs nog dat het in GoT ook niet overal gebeurt. In dit topic had ik er bijvoorbeeld geen last van, maar in een totaal ander topic (zoals je ziet in het filmpje) dus wel.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm raar ik ervaar het enkel en alleen op GoT. Maar blijkbaar gebeurd het ook op andere sites. Opzich goede informatie, dan ligt het dus niet bij T.net en moeten we bij SwiftKey zijn.

• Hertog_Martin
Zojuist het idd ook op tweakers.net op de fp :

Ja vraagvraaginderdaad nderdaadNeookook fderland ofohet nirtnietkan zijnzdat datzo kanet

Maar gisteravond ook bij een forum die los staat van tweakers.net en fok dus lijkt me voornamelijk SwiftKey probleem

Zelf geen tijd om uitgebreid bug melding bij hun support forums te doen. Maar als iemand van jullie dat wel doet dan onderstreep ik het wel even als je link deelt zodat ze er eerder naar kijken

• naaitsab
Beetje vreemd dat er totaal geen commentaar vanuit Dev is hierop. In tegenstelling tot Hertog_Martin, merk ik het enkel en alleen op het forum van Tweakers en dan de Quickreact velden.

if (!coffee) {
Work = false; }

• ShitHappens
Hertog_Martin schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 10:50:
Zelf geen tijd om uitgebreid bug melding bij hun support forums te doen. Maar als iemand van jullie dat wel doet dan onderstreep ik het wel even als je link deelt zodat ze er eerder naar kijken
lars1216 heeft deze al ingediend bij SwiftKey.
Is daar een link naar beschikbaar?

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 22:22

_David_

FP ProMod

llama llama duck

naaitsab schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 10:56:
Beetje vreemd dat er totaal geen commentaar vanuit Dev is hierop. In tegenstelling tot Hertog_Martin, merk ik het enkel en alleen op het forum van Tweakers en dan de Quickreact velden.
En het is blijkbaar alleen met swiftkey, dus dan lijkt mij dat de bug bij swiftkey zit ipv tweakers.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• naaitsab
_David_ schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:37:
[...]

En het is blijkbaar alleen met swiftkey, dus dan lijkt mij dat de bug bij swiftkey zit ipv tweakers.
Lijkt me niet aangezien het maar op 1 plek gebeurd, GoT quickreact. Op geen enkele andere textbox op GoT/Tw.net of welke forum dan ook last van.

Misschien een issue met die messagebox <-> Swiftkey, maar enkel bij Swiftkey dus Swiftkey bug lijkt me wat kort door de bocht.

if (!coffee) {
Work = false; }

Verwijderd

Topicstarter
ShitHappens schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:15:
[...]

lars1216 heeft deze al ingediend bij SwiftKey.
Is daar een link naar beschikbaar?
Oh er is ook een support forum? Ik heb ze een mail gestuurd via het contact formulier op hun site. Daar heb ik reactie op gehad dat ze er naar gaan kijken en ik zo snel mogelijk meer hoor, daarna niks meer gehoord. Heb de komende dagen niet echt tijd, zou iemand hier het hele verhaal (met het filmpje eerder in dit draadje) op het support forum willen posten? :)

• C0R4x
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-11 13:47
Heb hier zojuist hetzelfde meegemaakt. Wou een reply tiepen (een reply op een reactie op een artikel op de frontpage) en ik produceerde alleen dubbele woorden. Ben naar het standaard Google keyboard geswitcht, die had nergens last van.

Is er al meer bekend? (SwiftKey bug of tweakers.net?)

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
naaitsab schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:35:
[...]

Lijkt me niet aangezien het maar op 1 plek gebeurd, GoT quickreact. Op geen enkele andere textbox op GoT/Tw.net of welke forum dan ook last van.

Misschien een issue met die messagebox <-> Swiftkey, maar enkel bij Swiftkey dus Swiftkey bug lijkt me wat kort door de bocht.
Fout.. is een switfkey bug;

Ik heb het op verschillende fora, video sites, en andere social media sites al gehad.

Note 3, Android 5 + swiftkey.

Dus nee, tweakers only probleem is het niet.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• naaitsab
corset schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:29:
[...]

Fout.. is een switfkey bug;

Ik heb het op verschillende fora, video sites, en andere social media sites al gehad.

Note 3, Android 5 + swiftkey.

Dus nee, tweakers only probleem is het niet.
Vreemd, wellicht overeenkomstige fora software. Merk hier niks van. Ook niet in de searchboxen op TW.net. Lees er ook niks over online dus ook wat frappant.

if (!coffee) {
Work = false; }

• corset
naaitsab schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:04:
[...]

Vreemd, wellicht overeenkomstige fora software. Merk hier niks van. Ook niet in de searchboxen op TW.net. Lees er ook niks over online dus ook wat frappant.
Raar.. eerste google actie:

http://forum.swype.com/archive/index.php/t-8470.html

Ik weet het, gaat over swype, maar lijkt er wel mee samen te hangen.

:)

[ Voor 9% gewijzigd door corset op 15-06-2015 12:06 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• naaitsab
corset schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:06:
[...]

Raar.. eerste google actie:

http://forum.swype.com/archive/index.php/t-8470.html

Ik weet het, gaat over swype, maar lijkt er wel mee samen te hangen.

:)
Zo ken ik er nog wel een paar :+ Het gaat over Swiftkey, Swype is een ander programma, niet eens van de zelfde ontwikkelaar.

Iedereen die het probleem heeft draait Android 5.x?

if (!coffee) {
Work = false; }

• corset
naaitsab schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:17:
[...]

Zo ken ik er nog wel een paar :+ Het gaat over Swiftkey, Swype is een ander programma, niet eens van de zelfde ontwikkelaar.

Blijf jij maar volhouden dat het aan Tweakers ligt :+

Het is gewoon een algemeen issue. Tot nu toe op google gevonden

Swiftkey
Stock android
Swype

met die 3 toetsenborden komt het voor, dus waar het aan ligt? 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het enkel en alleen met SwiftKey. Swype en stock Google beide enkele dagen gebruikt, geen enkel probleem.

• corset
Zelf net getest, stock tobo, helaas ook een probleem op bepaalde fora :S andere plekken weer niet.. echt vreemd.

• ShitHappens
naaitsab schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:17:
[...]

Nope, 4.4.1 hier

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Wilde net hetzelfde probleem postenposten. Hier met CM12S en een One Plus constant problemen met dubbelwoorden (stock keyboard).

Het ergste is dat ik met backspace soms deze weer dubbel krijg en daardoor ze erg moeilijk kan verwijderen. Op de een of ander manier gaat er iets mis met de verwerking van de tekst.

Welke scripts lopen er bij het plaatsen van tekst? Zou het een checker kunnen zijn?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

HollowGamer schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:25:
[...]
Welke scripts lopen er bij het plaatsen van tekst? Zou het een checker kunnen zijn?
De quickreply heeft helemaal geen script behaviour.

Intentionally left blank

• HollowGamer
  • Niet online
crisp schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:29:
[...]

De quickreply heeft helemaal geen script behaviour.
Excuses, moet dit ook eerst checken voordat ik iets insinueer. :X

Het lijkt erop dat het een Android bug is, en lijkt zich te begeven in de auto-correctie functie:
Het onderlijnde/corrigerende of suggestie-woord wordt opnieuw ingetypt door het keyboard.

Wat ik nog niet heb geprobeerd is de auto-correct optie en ook de woord suggestie functie uitschakelen. Van wat ik zo lees op een aantal forums fix dit het probleem.

Niet echt een optie, maar als het werkt een workaround.
Zal proberen de bug in te dienen bij CM. :)

• WhiteDog
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

WhiteDog

met zwarte hond

Ik heb dit probleem af en toe op GoT eGo eG en op de frontpassage. Zoals op dit moment :)

Ik gebruik echter geen Swiftkey, wel het Google Keyboard (Chrome, Galaxy S4, gewone rom).

De dubbele woorden oostdubb ontstaan zodra ik de backspace gebruik. Voor elke letter die ik verwijder hangt hij er dan een nieuw woord aan.

• HollowGamer
  • Niet online
WhiteDog schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 06:14:
Ik heb dit probleem af en toe op GoT eGo eG en op de frontpassage. Zoals op dit moment :)

Ik gebruik echter geen Swiftkey, wel het Google Keyboard (Chrome, Galaxy S4, gewone rom).

De dubbele woorden oostdubb ontstaan zodra ik de backspace gebruik. Voor elke letter die ik verwijder hangt hij er dan een nieuw woord aan.
Zou je eens Chrome Beta kunnen proberen? Het lijkt zich nu bij mij niet voor te doen, maar het is eigenlijk altijd at random.

Heb je ook al geprobeerd de auto-correct en suggesties uit te schakelen?

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik heb exact hetzelfde probleem, ik gebruik Android 5.0 op mijn OPO, ben er nu achter dat in Firefox het probleem zich niet voor doet, alleen is SwiftKey daar icm GoT enorm traag..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• ShitHappens
Hmm apart, ik heb ergens in de afgelopen week een update gehad voor Chrome en heb dit probleem sindsdien niet meer ervaren. Hoe is 't nu bij de anderen die er vrij vroeg al last van hadden?

• HollowGamer
  • Niet online
ShitHappens schreef op zondag 21 juni 2015 @ 21:30:
Hmm apart, ik heb ergens in de afgelopen week een update gehad voor Chrome en heb dit probleem sindsdien niet meer ervaren. Hoe is 't nu bij de anderen die er vrij vroeg al last van hadden?
Ook geen problemen meer, maar ik gebruik wel Chrome Beta i.p.v. de stable. :)

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:45

Quad

Doof

Hier ook SwiftKey Incl Chrome, niet alleen bij GoT maar ook andere fora.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Hertog_Martin
Heb denk ik een workaround gevonden:

In Android; Swiftkey app openen > Geavanceerd > Modus voor aanvullen met spatiebalk > Spatiebalk moet... "altijd een spatie invoegen" ipv 'het huidige woord aanvullen'

[ Voor 5% gewijzigd door Hertog_Martin op 25-06-2015 23:48 ]

• Hertog_Martin
Skip that, was maar tijdelijk

Verwijderd

Topicstarter
Bump. Begin het probleem nu ook steeds vaker met google stock keyboard te ervaren. :'(

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 19:01:
Bump. Begin het probleem nu ook steeds vaker met google stock keyboard te ervaren. :'(
Ja, maar is dat nou een bug bij ons of niet? Ik geloof namelijk niet dat wij iets heel raars doen wat dit soort zaken kan veroorzaken :?

Intentionally left blank

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:45

Quad

Doof

Het is ook aanwezig op andere fora, dus niet GoT specifiek. wellicht een Android dingetje? Met de OnePlus One nooit geen last gehad, met mijn One M8 nu wel. Bijzonder is het wel (en irritant. :+ )

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Topicstarter
crisp schreef op zondag 05 juli 2015 @ 23:59:
[...]

Ja, maar is dat nou een bug bij ons of niet? Ik geloof namelijk niet dat wij iets heel raars doen wat dit soort zaken kan veroorzaken :?
Dat is dus eigenlijk de vraag. :P vandaar ook het vraagteken in de titel. :) ik ervaar het enkel op GoT. Anderen rapporteren het ook bij andere websites. Het is een beetje vaag allemaal.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 00:23 ]

• corset
Het is geen probleem van tweakers. Het komt gewoon voor op andere fora. Met Swype, Swiftkey, stock toetsenbord. Maakt allemaal niet uit, het is een android bug.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Hier hetzelfde probleem, Android met Google keyboard. Bij mij gebeurt het enkel op Tnet, en enkel bij het invoeren van een keyword in de pricewatch of v&a. En dan ook nog niet altijd, het gebeurt soms.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:50
Ik heb het met swype juist.
Daarbij met backspace dat woorden ineens opnieuw verschijnen.
Idd alleen bij de quickreply.
5.1.1 Android.

[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 06-07-2015 08:44 ]

• StecaGrid
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:25
Ik ervaar het ook in de exchange mail app van Android. Soms kan ik geen fatsoenlijke mails typen voor mijn werk.

• HollowGamer
  • Niet online
Met de laastste CM12.1 en Chrome Beta hier geen problemen meer. :)

Misschien goed om het topic te verplaatsten? Want het is geen T.net probleem. Het wordt hier wel wat meer getriggerd, maar het is door de devers simpelweg niet op te lossen. ;)

Ook fijn als je aangeeft op welke Android versie en keyboard het gebeurd. Misschien kunnen we een poll toevoegen?

• corset
hier getest:

Android 4.x

Swiftkey
Swype
Stock android

Android 5

Swiftkey
Swype
Stock

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:24
Ik heb er ook last van. Zelfs bij het typen van dit bericht.

SwiftKey + nexus5 android 5.1 + chrome

[ Voor 4% gewijzigd door Dacuuu op 06-07-2015 08:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
HollowGamer schreef op maandag 06 juli 2015 @ 08:42:
Met de laastste CM12.1 en Chrome Beta hier geen problemen meer. :)

Misschien goed om het topic te verplaatsten? Want het is geen T.net probleem. Het wordt hier wel wat meer getriggerd, maar het is door de devers simpelweg niet op te lossen. ;)

Ook fijn als je aangeeft op welke Android versie en keyboard het gebeurd. Misschien kunnen we een poll toevoegen?
Het lijkt inderdaad geen T.net bug te zijn dus. Modjes, verplaats het maar naar waar het dan wel heen moet. :Y

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:47:
[...]

Het lijkt inderdaad geen T.net bug te zijn dus. Modjes, verplaats het maar naar waar het dan wel heen moet. :Y
Sorry, ik heb hier niet de rechten om 'm naar de prullenbak te gooien. :P

Commandline FTW | Tweakt met mate

Verwijderd

Topicstarter
Hero of Time schreef op maandag 06 juli 2015 @ 20:38:
[...]

Sorry, ik heb hier niet de rechten om 'm naar de prullenbak te gooien. :P
Dat was eigenlijk niet wat ik bedoelde. :o :'(

Nergens anders hier op GoT passend dus?

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Archief, maar ook daar heb ik de rechten niet voor. Maar dan kan niemand meer hierin posten. Verders, ehm, misschien ergens in AND voor discussie? Maar dan moet de topic titel ook aangepast worden, want het is niet GoT specifiek.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• naaitsab
Hero of Time schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:55:
Archief, maar ook daar heb ik de rechten niet voor. Maar dan kan niemand meer hierin posten. Verders, ehm, misschien ergens in AND voor discussie? Maar dan moet de topic titel ook aangepast worden, want het is niet GoT specifiek.
Dat lijkt me het beste. Is na 2 patches van Swiftkey en 1 van Chrome nog steeds niet gefixt :/

if (!coffee) {
Work = false; }

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-11 11:50

rob_erwt

What does this button do?

Bij deze een move naar AND en kleine titelfix (indien de titel niet duidelijk genoeg is, mag een lokale mod dat verder fixen... ;) )

Never underestimate the power of stupid people in large groups

• corset
naaitsab schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 12:58:
[...]

Dat lijkt me het beste. Is na 2 patches van Swiftkey en 1 van Chrome nog steeds niet gefixt :/
Goh, misschien omdat het geen swiftkey issue is? 8)7

Pagina: 1