Hallo,
Ik ben van plan om binnenkort voor de eerste keer een gaming pc te samenstellen en ik heb al veel andere topics bekeken en heb producten vergeleken voor onder andere processors, moederborden en videokaarten etc. Alleen het is net over de budget gegaan. Dus ik wil graag voor jullie advies of ik misschien ergens kan gaan besparen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk op gamen, games als GTA5 op high/medium. De nieuwe games met redelijk goede fps..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een max prijs van 600,- exclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een beeldscherm, muis en een toetsenbord wat ik mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten van een PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag als videokaart de gtx 960, ik heb ook gekeken voor de r9 280x maar ik las dat het best wel heet werd. Dus ik heb besloten de gtx 960 te nemen.
EDIT:
Ook wil ik het een Intel systeem houden en geen AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt niks uit, geluid is ook geen probleem. Maar uiteraad hoe stiller hoe beter.
Ga je overklokken?
Nope.
Dit is mijn setup, ik weet niet zeker of alles bij elkaar past en ik zit nog een beetje te twijfelen over de voeding, is deze wel goed genoeg zijn er nog betere/goedkopere alternatieven
Alvast bedankt.
Ik ben van plan om binnenkort voor de eerste keer een gaming pc te samenstellen en ik heb al veel andere topics bekeken en heb producten vergeleken voor onder andere processors, moederborden en videokaarten etc. Alleen het is net over de budget gegaan. Dus ik wil graag voor jullie advies of ik misschien ergens kan gaan besparen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil er voornamelijk op gamen, games als GTA5 op high/medium. De nieuwe games met redelijk goede fps..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een max prijs van 600,- exclusief verzendkosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een beeldscherm, muis en een toetsenbord wat ik mee wil nemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten van een PC
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag als videokaart de gtx 960, ik heb ook gekeken voor de r9 280x maar ik las dat het best wel heet werd. Dus ik heb besloten de gtx 960 te nemen.
EDIT:
Ook wil ik het een Intel systeem houden en geen AMD.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Energieverbruik maakt niks uit, geluid is ook geen probleem. Maar uiteraad hoe stiller hoe beter.
Ga je overklokken?
Nope.
Dit is mijn setup, ik weet niet zeker of alles bij elkaar past en ik zit nog een beetje te twijfelen over de voeding, is deze wel goed genoeg zijn er nog betere/goedkopere alternatieven
Alvast bedankt.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,95 | € 180,95 |
| 1 | ASRock H81M-HDS | € 45,95 | € 45,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 214,95 | € 214,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 50,95 | € 50,95 |
| 1 | Cooler Master GM G550M | € 52,95 | € 52,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 628,70 | |