C# doe je met Visual Studio. Als het geen Windows-tablet is gaat het hem dus sowieso niet worden. Verder is programmeren op een tablet zonder fysiek toetsenbord onbegonnen werk, dat moet je niet willen.
Programmeren op een tablet lijkt me niet echt handig. :\ Het liefst zelfs nog meer dan één scherm van een redelijke grote. Ik geloof dat het ook niet kan zoals hierboven gezegd zelfs op een windows tablet weet ik niet of dit wel kan.
Ik gebruik Visual Studio - de gratis Community Version.
Draait perfect op mijn Dell Venue 8 Pro tablet van nog geen 150 euro... Inclusief 64 bits emulator voor Windows (Phone) om real-time te debuggen.
Maar zonder fysiek toetsenbord is programmeren geen pretje - op welke tablet of welke taal dan ook...
Het feit dat het kán wil niet zeggen dat het fijn werkt... dus het echte developpen doe ik gewoon op een pc'tje uit 2003 - met drie monitoren (één voor de IDE, één voor debug, één voor... de fun).
Testen, remote compiling, debug, gesture-testing (in het geval van apps) doe ik dan op de tablet.
Je kan in VS een remote client instellen, dus wat ik programmeer op pc'tje kan ik live testen op tablet...
Draait perfect op mijn Dell Venue 8 Pro tablet van nog geen 150 euro... Inclusief 64 bits emulator voor Windows (Phone) om real-time te debuggen.
Maar zonder fysiek toetsenbord is programmeren geen pretje - op welke tablet of welke taal dan ook...
Het feit dat het kán wil niet zeggen dat het fijn werkt... dus het echte developpen doe ik gewoon op een pc'tje uit 2003 - met drie monitoren (één voor de IDE, één voor debug, één voor... de fun).
Testen, remote compiling, debug, gesture-testing (in het geval van apps) doe ik dan op de tablet.
Je kan in VS een remote client instellen, dus wat ik programmeer op pc'tje kan ik live testen op tablet...
[ Voor 38% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 06-06-2015 23:13 ]
Kent windows (phone) geen RDC? Dan zou je direct op je tablet kunnen werken vanaf een gewone pc (of bedoel je dat deathgrunt???)
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Hier op GoT verwachten we wat meer eigen inzet van een topic dan drie eenzame zinnen in een topicstart. Zie De Quickstart.
Ik ga ervanuit dat je met de antwoorden hierboven er verder wel uit komt en anders geeft die quickstart aan hoe je wél een topic kan openen.
Mijn persoonlijke mening is overigens dat er zelfs als er software voor bestaat niet te ontwikkelen valt op een tablet. Te traag, te weinig screen estate, te weinig mogelijkheden tot fatsoenlijk multitasken.
Ik ga ervanuit dat je met de antwoorden hierboven er verder wel uit komt en anders geeft die quickstart aan hoe je wél een topic kan openen.
Mijn persoonlijke mening is overigens dat er zelfs als er software voor bestaat niet te ontwikkelen valt op een tablet. Te traag, te weinig screen estate, te weinig mogelijkheden tot fatsoenlijk multitasken.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()