[V&A] Koppelen op productniveau

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Topicstarter
Momenteel heb ik 4 advertenties lopen aangezien ik op zoek ben naar een New Nintendo 3DS Wit en een New Nintendo 3DS zwart. Bovendien ben ik ook op zoek naar een New Nintendo 3DS XL Blauw en een New Nintendo 3DS XL Zwart.

Mijn vraag is dus, kunnen jullie het mogelijk maken dat iemand een V&A kan aanmaken, met alleen het "hoofdartikel"?

Dan hoef ik dus alleen maar een advertentie te maken voor: New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL.

[ Voor 18% gewijzigd door Frozen op 06-06-2015 20:50 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:29

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Frozen schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:49:
Momenteel heb ik 4 advertenties lopen aangezien ik op zoek ben naar een New Nintendo 3DS Wit en een New Nintendo 3DS zwart. Bovendien ben ik ook op zoek naar een New Nintendo 3DS XL Blauw en een New Nintendo 3DS XL Zwart.

Mijn vraag is dus, kunnen jullie het mogelijk maken dat iemand een V&A kan aanmaken, met alleen het "hoofdartikel"?

Dan hoef ik dus alleen maar een advertentie te maken voor: New Nintendo 3DS en New Nintendo 3DS XL.
Het is inderdaad niet mogelijk om op productniveau te koppelen (wat jij hoofdartikel noemt), dit kan alleen op uitvoeringniveau. Ik geef dit topic een tikje naar Mooie Features (en een titelfix) om te kijken wat de productmanager hierover te melden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor je feedback. Nog geen 10% van onze advertenties zijn vraag advertenties, dus de focus heeft altijd gelegen op de aanbod advertenties. In het geval van een aanbod advertentie is het natuurlijk wel heel erg belangrijk dat je de juiste uitvoering selecteert. Niet alleen voor de andere gebruikers die naar je advertenties kijken, maar ook voor het gebruik van de filters. Hoe meer detailinformatie we hebben hoe beter deze filters werken en advertenties dus gevonden. Het risico dat ook meer aanbod advertenties aan producten in plaats van uitvoeringen worden gekoppeld is eigenlijk wat te groot.