Paypal betaling

Pagina: 1
Acties:
  • 6.221 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-11-2024
Even een vraag aangezien ik op Google mijn antwoord niet vinden kan.

Ik wil zojuist betalen met mijn Paypal-account. Na het plaatsen van de bestelling kan ik mijn betalingsmogelijkheid opgeven. Ik kies voor Paypal en wordt doorgelinkt naar de site van Paypal, i.p.v. het zien van een Paypal factuur vraagt Paypal mij nu om een credit card te koppelen. Punt 1 ik heb geen credit card en punt 2 ik heb wel eens eerder een bestelling bij dezelfde site geplaatst en toen is ook alles prima verlopen. Het Paypal-account is aan mijn bankrekening gekoppeld.

Het punt is wel dat ik laatst bij Vooraf goedgekeurde betalingen het bedrijf waar ik de bestelling wilt plaatsen plots tegen kwam, deze heb ik toen op niet-actief gezet. Nu wil ik weer wat bij ze bestellen en krijg ik dus van Paypal de vraag om een credit card toe te voegen. Hoe zet ik het zaakje weer op actief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:48
Waarom stel je deze vraag niet aan Paypal? Mijn ervaring daarmee is dat ze meestal vlot en treffend antwoorden... als de vraag al niet in een FAQ te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ben je wel ingelogd bij PayPal?

Afbeeldingslocatie: http://www.abcdwny.org/uploads/images/PayPalTutorial/PayPal01.jpg

Even op de bovenste link klikken dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Ja hoor ben gewoon ingelogd bij Paypal.
Ik zie alleen het deel van de credit card, ik kan dus niks anders klikken. Dus even op de bovenste link klikken zit er niet bij anders had ik mijn vraag ook niet gesteld.

Uiteraard heb ik Paypal gemaild maar die komen nu niet verder dan een standaard geautomatiseerd mailtje die mijn vraag niet beantwoord.

Heel vreemd genoeg staat er bij de webshop nu tweemaal hetzelfde product met daaronder de mededeling in behandeling.
Ik heb nog niks betaald want die mogelijkheid geeft Paypal mij dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Volgens mij moet je inloggen bij "have a paypal account? log in to your account to pay" dan gaat die pas verder. die creditcard kun je negeren.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Het punt is, zoals ik al eerder meldde, ik niet eens dat te zien krijg. Ik krijg alleen te zien hoe ik een credit card moet toevoegen.

Heb ook al geld overgemaakt naar mijn Paypal-account maar ik kan nog steeds mijn product niet betalen zonder eerst een credit card toe te voegen.

Sinds Paypal los is van eBay merkte mijn broertje de Mijn vooraf goedgekeurde betalingen op. Ik had al eens eerder bij dezelfde webshop een bestelling met succes afgerond, echter staat deze shop in het lijstje bij Mijn vooraf goedgekeurde betalingen.
Producten die ik heb gekocht bij andere webshops staan niet in het lijstje van Mijn vooraf goedgekeurde betalingen. Om deze reden heb ik dat van deze webshop op niet-actief gezet. Nu denk ik dat daar het probleem in zit. Paypal weigert dit en vraagt daarom om een credit card omdat dat de andere betaal mogelijkheid van de webshop is.

De vraag is hoe zet ik dat weer op actief?

[ Voor 5% gewijzigd door Ciedric op 07-06-2015 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Laat eens een screenshot zien van de betaalpagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marineII7
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13:27
Ik ben hier ook vaker tegenaan gelopen, je kan dit oplossen door saldo aan je Paypal account toe te voegen. Wanneer je voldoende saldo hebt om het product mee te kunnen betalen, is het mogelijk hiermee te betalen. Anders zal Paypal blijven vragen om een creditcard voor een of andere rede en niet om een saldo verhoging.
Dus moet je bijvoorbeeld 75 dollar betalen zul je minimaal 75 dollar( of het gelijke aan euros) saldo moeten hebben op Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Marinell lees mijn laatste post nog eens?
Ik heb al het bedrag overgemaakt naar Paypal, zonder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koozza
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02-09 20:54

Koozza

Wâ voor drop? GAS D’ROP!

Het kan ook zijn dat de verkoper alleen maar een creditcard accepteert. Misschien hebben ze dat recent verandert, en dat het daarom in het verleden wel werkte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Uhm ik heb de optie om Paypal te kiezen, ze maken zelfs Paypal reclame op de website. Ik ben niet achtelijk ;)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/-7iE7slhlpWA/VXVpc-pcK7I/AAAAAAAAFTQ/evyqe7GdKvg/s640/2015_06_08_12_07_29.png

[ Voor 37% gewijzigd door Ciedric op 08-06-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:52

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Het lijkt er op dat de verkoper heeft ingesteld dat je een verified account moet hebben.
Wat ook kan is dat een "directe" betaalmethode vereist is (voldoende paypalsaldo of gekoppelde creditcard).

De "vooraf goedgekeurde betalingen" kun je niet vanaf jouw kant weer aanzetten, alleen uitzetten.

[ Voor 16% gewijzigd door Kanarie op 08-06-2015 12:14 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-09 16:32
Log even in op paypal bij de website en kijk of je een melding ziet. Ik heb ooit wel eens €0,01 in de 'min' gestaan (vraag me niet waarom ze die betaling niet afgeschreven hadden) waardoor ook mijn account op "on hold" stond.

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ciedric
Ik heb ook al een voldoende saldo via iDeal overgemaakt naar Paypal en dat staat er ook netjes op.
Ik denk dat het probleem zit in het gedeelte Mijn vooraf goedgekeurde betalingen.

Ik heb al eens eerder een bestelling bij deze webshop zonder problemen afgerond. Nu zag ik een aantal weken onder het kopje Mijn vooraf goedgekeurde betalingen deze webshop staan. Uit veiligheidsoverwegingen heb ik deze toen op niet actief gezet. Ik denk dat de betaling daarom geblokkeerd wordt. Iets anders kan ik niet bedenken.
De vraag is hoe krijg ik dit weer op actief, dit heb ik nog nergens terug gevonden.

Ik weet dat dit een computerforum is maar hier reageert men in het weekend en Paypal helaas maar begrijpelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

En intussen is het maandag geweest en heb je de kans gehad contact op te nemen met Paypal. Wat zeggen die?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ciedric
Had ze zaterdag al gemaild en die komen dan eerst met een geautomatiseerd mailtje aanzetten. Inmiddels contact gehad met een persoon en die meldt dat ik saldo op het account moet zetten.
Ik heb alweer terug gemaild dat er voldoende saldo op staat dus eventjes afwachten wat hij nu gaat reageren.

Update:
Paypal meldt dat ik de verkopende partij wederom om een abonnement moet vragen om de betalingen te voltooien.

[ Voor 17% gewijzigd door Ciedric op 09-06-2015 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze post begint al aardig te roesten, maar ik begrijp exact waar de topicstarter over praat. Ik heb ook wat dingen in Paypal weggevinkt recentelijk. Omdat ik niet zou weten wat het was. Ik deed dit omdat ik per ongeluk in een aantal jaar tijd een overschrijving had van een abonnement welke ik nooit meer gebruik. Dat kostte me tegen de 300 euro voor jan met de korte achternaam... Jullie lezen niet goed wat de topicstarter zei. Hij zei dat hij die direct debit / vooraf goedgekeurde betaling had uitgevinkt. Daarom kon hij die dienst of product plotseling niet nogmaals kopen somehow. Ik wil ook iets kopen op Google Play, en omdat ik die goedkeuring had weggehaald, krijg ik dat nu niet meer hersteld. Voor mij is dit een reteachterlijk probleem. Je kunt wel ACTIEVE betalingen veranderen en aanpassen, maar een oudere waar je afstand van hebt gedaan kun je niets meer op aanpassen. Bijv. om weer terug aan te zetten. Paypal is echt een rotbedrijf geworden. Het is zéér onoverzichtelijk geworden. Het is écht zoeken naar een naald in een hooiberg. Klant zijn moet makkelijk zijn, en eenvoudig zodat je GEMAKKELIJK je geld afdraagt. Dit is echter een verschrikking. Mateloos irritant die kneuzen daar... :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Een 3 jaar oud topic kicken met alleen een rant over Paypal is niet de bedoeling. Dit topic gaat dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.